niedziela, 25 listopada 2012

Pomysł na: MUFFINKI CZEKOLADOWE (Delecta)

Witam,

Dziś przedstawię Wam Muffinki czekoladowe z kremem firmy Delecta. Troszkę ich urozmaiciłam, ponieważ do środka dodałam dżemu śliwkowego i zrezygnowałam z polewy czekoladowej, gdyż dla mnie te muffiny są już wystarczająco słodkie :-)

Opakowanie zawiera:
● ciasto
● krem
● 12 foremek



Co nam potrzeba?

Do ciasta: 2 jaja
                     75 g. margaryny
                     2 łyżki mleka 

Do kremu: 15 g. margaryny (1 łyżeczka)
                      3 - 5 łyżek mleka


Sposób przygotowania:
  1. W rondelku rozpuszczamy margarynę i studzimy. Na formę do muffinek wykładamy 12 foremek papierowych. 
  2. Nagrzewamy piekarnik do temp. 180 stopni.
  3. W wysokim naczyniu miksujemy jaja z mlekiem i margaryną, wsypujemy zawartość torebki z ciastem i miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.
  4. Gotową masę rozkładamy równo do 12 papierowych foremek (1-2 łyżeczki).
    Ja tutaj dodałam na wierzch każdej muffinki dżem śliwkowy. Dżem później opada na dno, będzie po upieczeniu "na środku" ciasta.
  5. Muffiny natychmiast wstawiamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy przez ok. 12 - 15 minut. Sprawdzamy patyczkiem, czy ciasto jest upieczone.

Krem:
  1. Do głębokiej miski wsypujemy zawartość torebki z kremem, dodajemy miękką margarynę i mleko o temp. pokojowej. Miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.
  2. Dekorujemy wystudzone babeczki kremem.

 Jeżeli chcemy zjeść coś pysznego i nie napracować się przy tym, gorąco polecam gotowe Muffinki czekoladowe z kremem z firmy Delecta. Mają bardzo delikatne, przepyszne ciasto! Polecam! :-)







Smacznego!


2 komentarze:

  1. właśnie naszła mnie ochota na muffinki
    zapraszam na rozdanie Mikołajkowe u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda to pysznie + zapraszam na rozdanie 'raj dla włosów' na monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń