czwartek, 13 grudnia 2012

Pomysł na: babeczki z bananami Gellwe

Witam po dłuższej przerwie :-)

    Dawno tutaj nie pisałam z powodu braku czasu. Dziś w mojej kuchni zagościły babeczki z bananami z firmy Gellwe. Wykonanie ich jest bardzo proste i w mgnieniu oka mamy pyszne babeczki. Próbowałam już wielu smaków gotowych babeczek, jednak te zajmują pierwsze miejsce! Małe pyszności :-)   Spotkałam się z opinią, że gotowe, wyglądają jak ze sklepu:) 

Opakowanie zawiera:
● ciasto
● krem
● 12 papierowych foremek do babeczek




Co nam potrzeba?
Do ciasta:  2 jaja

                   75 ml oleju (ok. 8 łyżek)

                   75 ml mleka (ok. 8 łyżek)

Do nadzienia: 75 ml mleka (ok. 8 łyżek)
                        1/2 banana dojrzałego




Dodatkowo wierzch babeczek polałam gotową polewą mleczną Dr. Oetker. Dzięki niej babeczki nabierają niepowtarzalnego smaku:) 



Sposób przygotowania:
  1. Pół banana kroimy i rozgniatamy widelcem. Mleko wlewamy do szklanki, wsypujemy zawartość saszetki z mieszanką do przygotowania nadzienia, mieszamy i dodajemy rozgniecionego banana. Energicznie mieszamy całość przez około 1 minutę i odstawiamy na ok. 5 minut do zgęstnienia.
  2. Rozgrzewamy piekarnik do temp. 180 st. C. Na blaszce do pieczenia ustawiamy 12 papierowych foremek. Mieszankę do ciasta wsypujemy do miski, dodajemy kolejno jajka, olej, mleko i dokładnie mieszamy łyżką do uzyskania jednolitej konsystencji około 1 minutę. (ja użyłam do tego miksera :-) )
  3. Połowę przygotowanego ciasta rozkładamy równomiernie do ustawionych na blaszce foremek (po ok 1/2 łyżki). Na środek każdej babeczki wykładamy po ok. 1 łyżeczce przygotowanego nadzienia i przykrywamy pozostałym ciastem.
  4. Babeczki wstawiamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy na środkowym poziomie ok. 18 - 20 minut.
  5. Wystudzone babeczki możemy polać, uprzednio rozpuszzoną, czekoladą.




Smacznego :-)


 

3 komentarze:

  1. robiłam te babeczki- przepyszne są :) i kokosowe z tej serii też są mniaaam, ale bananowe lepsze:)
    szkoda tylko, że nie wpadłam na pomysł polania ich polewą ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowych nie próbowałam jeszcze, ale jakoś mi nie śpieszno bo u mnie w domu nikt nie przepada za kokosami;) Z polewą czekoladową babeczki smakują (i wyglądają) o niebo lepiej;)

      Pozdrawiam:)

      Usuń