piątek, 15 lutego 2013

Moje perełki BIOLIQ, czyli pielęgnacja twarzy na dzień i na noc

     Długo trwały poszukiwania idealnego kremu do skóry mojej twarzy. Jest ona mieszana ze skłonnością do przetłuszczania w strefie T, a za razem łuszczy się. Kosmetyki, które miały zmniejszać wydzielanie sebum nie sprawdziły się u mnie, ponieważ powodowały jego zwiększone wydzielanie. Dodatkowo uciążliwą dolegliwością są dla mnie rozszerzone pory, z którymi tak ciężko walczyć.
     W końcu spostrzegłam w aptece serię kosmetyków BIOLIQ. Moją uwagę przyciągnęła seria do cery trądzikowej. Co mnie skusiło, żeby ich wypróbować? Dużą rolę odegrała tutaj ich niska cena ale o tym później:-) Producent zapewnia nas, że za niewygórowaną cenę osiągniemy tak rewelacyjne efekty. Zaryzykowałam, kupiłam, spróbowałam i nie żałuję:-) Dodam, że kremów używam już od ok. 5 miesięcy.


Oto moje dwie perełki:
BIOLIQ
- krem do cery trądzikowej na dzień
- krem do skóry trądzikowej na noc






O marce Bioliq:
     Bioliq to linia dermokosmetyków, których substancje czynne otrzymywane są w wyniku ekstrakcji, pozwalającej na skuteczne zachowanie ich unikalnych właściwości.
     Podstawą serii Bioliq jest wyciąg z Onopordum acanthium, który zawiera cenne dla skóry laktony seskwiterpenowe. Zastosowana metoda ekstrakcji sprawia, że zachowane są jego silne właściwości regeneracyjne, wynikające ze zdolności do pobudzania różnicowania się keratynocytów (komórek naskórka). Dzięki temu dermokosmetyki Bioliq w naturalny sposób stymulują rekonstrukcję skóry, wykazując działanie naprawcze i intensywnie regenerujące.
     Każdy krem z serii Bioliq, oprócz Onopordum acanthium, zawiera również naturalny wyciąg roślinny dedykowany indywidualnym potrzebom skóry w różnym wieku, wzmacniający i uzupełniający jego działanie.


Krem do cery trądzikowej na dzień:
- Skutecznie matuje skórę i ogranicza powstawanie niedoskonałości.
- Łagodzi podrażnienia oraz działa antybakteryjnie.

- Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu.
- Dedykowany cerze trądzikowej i wrażliwej.

Zawarty w kremie wyciąg z cimicifugi (Cimcifuga racemosa) chroni komórki przed działaniem wolnych rodników oraz łagodzi podrażnienia, zapewniając właściwą pielęgnację cery trądzikowej. Krem reguluje pracę gruczołów łojowych, dzięki czemu ogranicza wydzielanie sebum oraz doskonale matuje błyszczące partie skóry. dodatkowo działa antybakteryjnie oraz ogranicza pojawianie się nowych niedoskonałości.  

Zapach: bardzo delikatny, świeży,  mało wyczuwalny.
Konsystencja: delikatna, szybko się wchłania
Działanie: tu się zgodzę z działaniem opisanym przez producenta w 100% !!!
Moja ocena:  5/5

              Krem bardzo szybko się wchłania, nie jest tłusty i nie klei się. Nadaje się pod podkład. Skóra w ciągu dnia jest nawilżona i nie błyszczy się. Nie zatyka porów. Nie pojawiają się krostki na mojej twarzy (może sporadycznie raz na pół roku jakaś wyskoczy;P).

Cena: 12,98 zł


Krem do cery trądzikowej na noc:
- Ogranicza powstawanie zmian trądzikowych.
- Redukuje widoczne niedoskonałości.
- Przeznaczony do pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu.
- Dedykowany cerze trądzikowej i wrażliwej. 

Ekstrakt z białej herbaty (Camellia sinensis) ogranicza nadmierne złuszczanie naskórka, który blokuje pory i przyczynia się do powstawania zaskórników. Działa kojąco i łagodząco, poprawiając wygląd cery trądzikowej. Zawarte w kremie połączenie kwasu oleanowego oraz żelu osmotycznego normalizuje pracę gruczołów łojowych oraz działa antybakteryjnie. Dodatkowo krem wspomaga nocną regeneracje skóry, przyśpieszając redukcję zmian trądzikowych, a także chroni przed powstawaniem nowych niedoskonałości, takich jak krostki i zaskórniki. Cera o poranku jest odpowiednio odżywiona i wypoczęta.




 Zapach: bardzo delikatny, świeży,  mało wyczuwalny.
Konsystencja: delikatna, szybko się wchłania
Działanie: działanie opisane przez producenta 95% racji ;)
Moja ocena:  4,5/5

              Krem bardzo szybko się wchłania, nie jest tłusty i nie klei się tak samo jak dzienny. Skóra w ciągu nocy jest nawilżona, rano nie mam "skorup" skóry na płatkach nosa. Nie zatyka porów, zmniejsza wydzielanie sebum.  Przy regularnym stosowaniu zaskórniki widocznie się zmniejszają.

Cena: 11,98 zł










Wszystkim szukającym idealnego kremu, o typie skóry zbliżonym do mojego
gorąco polecam
BIOLIQ
- kremy do skóry trądzikowej -





Pozdrawiam!
M.



2 komentarze:

  1. Kosmetyki Bioliq to moi faworyci w pielęgnacji twarzy i ciała. Cena rewelacyjna a jakość i działanie na moją skórę - pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę taką firm :)
    + może masz ochotę na wzięcie udziału w moim Candy? Do wygrania są kosmetyki marki Ziaja i Vipera. Aż 6 pełnowymiarowych kosmetyków! Wystarczy, że zaobserwujesz mojego bloga, napiszesz mi o tym i automatycznie bierzesz udział w rozdaniu! Link: http://recenzje-kosmetyczne18.blogspot.com/2013/02/drugie-rozdanie-z-julcikiem-do-wygrania.html Pozdrawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń