czwartek, 21 lutego 2013

Piękność z SH!


Cześć! 

     Wczoraj po pracy naszła mnie ochota na odwiedzenie second handu. Akurat dostawa, więc było w czym przebierać:-)  Było warto, bo znalazłam piękność, na którą polowałam na allegro - tylko trochę cena mnie przerażała:) Tą pięknością jest sukienka z przełożonym materiałem, innego koloru niż całość, przez ramię i jeszcze do tego kokardka. Ajj... :-) Dziwie się, że nikt przede mną nie zwrócił na nią uwagi. Przypomina mi sukienkę z firmy ASOS - mają bardzo podobny krój.  Na wesele będzie idealna :-) Uważam, że jest bardzo kobieca!!!

Na metce widnieje nazwa producenta: Jane Norman

Jest solidnie wykonana. W ogóle nie widać znaków użytkowania. A cena to jedyne... Uwaga! Uwaga! 25 zł!!!!

A Wam jak się podoba??










Pozdrawiam!
M.
 
 

7 komentarzy:

  1. Jest świetna i bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bez jaj :O
    ale szczesciara !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje notki, możliwe, że będę wpadała tutaj częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie opłacało się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna. Ja jestem uzależniona od SH :)

    OdpowiedzUsuń