czwartek, 19 września 2013

HYDROMINUM - czy warto stosować?

Witam,
Przez dłuższy czas tutaj nie zaglądałam. Miałam natłok spraw na głowie i jakoś tak wyszło. Teraz się trochę uspokoiło i mam plan poświęcić więcej czasu na rozwinięcie bloga:)

Od dawna mam problem z puchnącymi nogami. Gdy wstaje rano są one ładne, szczupłe a w miarę upływu godzin stają się obrzmiałe i napuchnięte, czasami bolą. Nie mam problemu z żylakami czy pękającymi naczynkami. Dlatego jedynym powodem owych objawów wydaje się być zbyt duża ilość nagromadzonej wody w organizmie. Postanowiłam więc, wypróbować suplement diety Hydrominum, który to zadanie ma spełnić.


Hydrominum - suplement diety, zawiera składniki wspomagające naturalną eliminację wody z organizmu wraz z zawartymi w niej zbędnymi produktami przemiany materii (toksynami), wpływając korzystnie na proces redukcji i kontroli masy ciała. Dodatkowo ułatwiają zwalczanie cellulitu, wspierają oczyszczenie i naturalną detoksykację organizmu. Stosujemy 1 tabletkę na dobę.

Skład (1 tabletka):   
- ekstrakt z owocu opuncji figowej (100mg)
- wyciąg z korzenia mniszka lekarskiego (70mg)
- wyciąg z pokrzywy zwyczajnej (150 mg)
- wyciąg z zielonej herbaty (100 mg)
- wyciąg z nasion winogron (80 mg)



Działanie poszczególnych składników:
  • Opuncja figowa - wspomaga metabolizm tłuszczów i kontroli wagi. Ogranicza apetyt.
  • Mniszek lekarski - wspomaga wydalanie nadmiaru wody z organizmu. Wykazuje właściwości oczyszczające. Wspiera naturalną detoksykację organizmu.
  • Pokrzywa - wspomaga eliminację wody z organizmu i metabolizm tłuszczów. Wpływa korzystnie na witalność i zachowanie energii.
  • Zielona herbata - posiada właściwości antyoksydacyjne, dzięki czemu chroni organizm przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Dodatkowo promuje wydalenie wody z organizmu.
  • Wyciąg z nasion winogron - pomaga w redukcji cellulitu i wspomaga odchudzanie. Wspiera kontrolę masy ciała, pomaga modelować sylwetkę.




     Dziś minęło 30 dni od kiedy zaczęłam przyjmować Hydrominum, więc moja opinia będzie dość rzetelna;-) Za mną "zjedzone" całe opakowanie suplementu. Czy spełnił moje oczekiwania? W zupełności tak. Chodziło mi o pozbycie się wody z organizmu i to zadanie spełnił w 100%. Moje nogi, wieczorem, wyglądały tak pięknie jak rano. Już po przyjęciu kilku tabletek zauważyłam różnicę. Szczerze polecam kobietom, które borykają się z takim problemem jak ja.

     Dodatkowo suplement ten ma redukować cellulit i zmniejszać apetyt. Tego akurat nie zauważyłam, może dlatego, że nie zależało mi akurat na tych efektach. Patrząc jednak po składzie myślę, że przy ćwiczeniach i odpowiedniej diecie owe zadania również spełni.

      Tabletki są średniej wielkości, łatwe do połknięcia. Polecam przyjmować rano, po śniadaniu. Nie są moczopędne, można spokojnie je łykać przed bądź w trakcie wyjazdu:-)


 Opakowanie zawiera 30 tabletek.
Cena ok. 25 zł.

Pozdrawiam!
M.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe ma działanie, nie spodziewałam się, że tak dobrze te tabletki podziałają ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro po kilku dniach widać różnicę , czyli warto po niego sięgać.

    OdpowiedzUsuń