czwartek, 17 października 2013

Ciastko z bananami i kajmakiem

Dziś przedstawię proste i szybkie w wykonaniu ciastko z bananami i kajmakiem. Jest bardzo słodkie i nie można go na raz dużo zjeść - dlatego starczy nam na dłużej:) 



Składniki:
● Opakowanie 200-250g herbatników lub innych kruchych ciastek (ja użyłam owsianych z Biedronki)
● 100g masła
● Puszka kajmaku 400g
● 3 dojrzałe banany
● Duży kubek śmietany 30% lub 36%
● Czekolada do posypania


Wykonanie:
1). Ciastka kruszymy i łączymy z chłodnym, roztopionym masłem.
2). Rozkładamy na tortownicy i wkładamy do nagrzanego do 180 st. C piekarnika. Pieczemy około 10 minut i czekamy aż zastygnie. 
3). Kajmak delikatnie rozpuszczamy i rozsmarowujemy na cieście.
4). Banany kroimy w plasterki i układamy na masie kajmakowej.
5). Śmietanę ubijamy i rozprowadzamy na cieście. (Do śmietany możemy dodać rozpuszczoną w mleku żelatynę - wtedy pianka będzie bardziej "zbita"). 
6). Całość posypujemy czekoladą.



Wczoraj kupiłam w Tesco na promocji, 2 w cenie1, babeczki z konfiturą. Wybrałam smak jagodowy i wiśniowy. Dziś z kolei trafiłam na kolejną promocję w Kauflandzie. W moim koszyczku znalazły się babeczki z waniliowym i czekoladowym budynie. Żadnych z nich jeszcze nie próbowałam i ciekawa jestem jak smakują:) A może Wy już mieliście przyjemność je piec i kosztować?

 


Pozdrawiam!
M.

8 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie. :) I na pewno dobrze smakuje :) aż się zrobiłam głodna. :)

    Ps. kradnę przepis.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki Ci wiesz... obsliniłąm poduszke!


    :P:*

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie mogę!!! Takie pyszności. Muszę koniecznie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś okropnaaa! Akurat mam ochotę na coś pysznego:( A to tak super wygląda haha :D Dam przepis mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj jaka pychotka ;) ja ostatnio robiłam orzechowiec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pysznie wygląda:)
    na pewno skorzystam z przepisu :D

    OdpowiedzUsuń