niedziela, 27 października 2013

Pharmaceris - fluid matujący z laktoflawiną SPF 20

Dziś przedstawię Wam mojego ulubieńca spośród podkładów do twarzy - Pharmaceris fluid matujący. Zajmuje on u mnie pierwsze miejsce już od długiego czasu i jak na razie jest niezastąpiony:) Używam odcienia 01 ivory - nie jest on taki jasny jak na najjaśniejszy odcień. Karnacji nie mam porcelanowej a właśnie ten jest dla mnie idealny. 

Co najważniejsze podkład utrzymuje się przez cały dzień na twarzy, nie spływa, nie tworzy efektu maski. Bardzo dobrze się rozprowadza i idealnie kryje wszystkie niedoskonałości. Jest bardzo wydajny. Naprawdę starcza na bardzo dłuuuugo przy codziennym użytkowaniu. Dodatkowym atutem jest higieniczny dozownik. Dzięki niemu, żadne bakterie nie przedostaną się do wnętrza opakowania:)



Pełne opakowanie to 30 ml podkładu. Można go kupić w rozsądnej cenie 35 zł.
 Seria dostępna tylko w aptekach.




Co o produkcie mówi nam producent?

Polecany do skóry normalnej, tłustej i mieszanej skłonnej do błyszczenia się i łojotoku w celu ukrycia jej niedoskonałości oraz zapewnienia efektu zmatowienia. 

Fluid zapewnia efekt zmatowienia skóry i trwały 10-godzinny makijaż. Zawiera kompleks współdziałających ze sobą składników długotrwale matujących i przywracających naturalną równowagę skóry nawet w warunkach stresowych. Unikalna kompozycja pigmentów doskonale wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Zawarta laktoflawina wpływa na zwiększenie energii komórkowej, stymuluje proces dogłębnej regeneracji i wygładzania skóry. Wzmacnia mechanizmy obronne skóry i sprawia, że jest mniej podatna na czynniki zewnętrzne i podrażnienia. Lekka konsystencja fluidu opartego na technologii SoFT-Base nie obciąża skóry oraz nie zatyka porów pozwalając jej oddychać. Zawartość fotostabilnych filtrów UVA i UVB zapewnia ochronę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego. 

Co oznacza, że fluid oparty jest na technologii SoFT-Base?
- nie obciąża skóry
- nie zatyka porów
- pozwala skórze oddychać
- zapewnia 10-godzinny makijaż 

Produkt został przebadany dermatologicznie.







Fluid dostępny jest w trzech wariantach kolorystycznych

Składniki:



A jakie są Wasze ulubione podkłady?



Pozdrawiam!
M.

4 komentarze:

  1. Tego jeszcze nie stosowałam, ale ciekawi mnie, bo lubię Pharmaceris! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam nawilżający z Pharmaceris i jest super. :)

    Ps. Jakie piękne kwiatuszki na paznokciu! To naklejka wodna czy masz taki talent w malowaniu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Niestety nie mam takiego talentu i jest to naklejka;) Chociaż marzy mi się, by się nauczyć tak pięknie zdobić paznokcie:)

      Usuń
  3. Nie mam chyba jeszcze ulubionego podkładu. Ostatnio przyszła do mnie paczka z azjatyckimi BB-kremami i teraz intensywnie się z nimi zapoznaję :)

    OdpowiedzUsuń