niedziela, 3 listopada 2013

Eleganckie zdobienie paznokci.

     Postanowiłam nauczyć się pięknie zdobić paznokcie. Fakt, do ideału mi dużo brakuje, ale tak to zwykle bywa na początku, dlatego się nie zniechęcam:) Kreseczki nie są takie proste jak bym chciała ale i tak jestem zadowolona z mojego dzisiejszego zdobienia. Jak to się mówi - pierwsze koty za płoty;)


Dziś mam trochę czasu, więc złożę zamówienie na kilka drobiazgów pomocnych przy dekoracji paznokci;) Zamierzam zacząć swoją przygodę z pędzelkami. Zastanawiam się również, czy by się nie zaopatrzyć w jakieś cekiny, naklejki i folię. Ajjj tyle jest tych piękności na allegro, że ciężko się zdecydować!


 

Do zdobienia paznokci użyłam



 A Wy macie jakieś ulubione akcesoria pomocne w robieniu zdobień na paznokciach?:)


 
 
Pozdrawiam!
M.

9 komentarzy:

  1. Efekt bardzo mi si\e podoba. Pozwolisz, że wykorzystam Twój pomysł tylko z innymi kolorami:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:) Będę czekała na wzorek na Twoim blogu - ciekawe jak wyjdzie w innych kolorach:)

      Usuń
  2. śliczne pazurki..
    Mi niestety ostatnio bardzo pękają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kształt paznokci i eleganckie, kobiece zdobienie :) Super. :)
    ja już ten pomysł wykorzystałam, tylko czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Miło to czytać, bo w ogóle nie nadawałam kształtu paznokciom - dopiero się zbieram żeby to zrobić :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie :) Ja nie mam cierpliwości do zdobień, do malowania też nie. Najchętniej więc powierzam moje paznokcie komuś innemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się bardzo elegancko, a to zapewne za sprawą złotego akcentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się połączenie matu, brokatu i połysku

    OdpowiedzUsuń