sobota, 30 listopada 2013

Mix paznokci, czyli co udało mi się "stworzyć" ;-)

Cześć!

Dziś pokażę Wam moje zdobienia paznokci. Prezentuję je na słynnym palcu, z którym miałyście różne skojarzenia:D Teraz wygląda lepiej, prawda?:) 
Wiem, wiem zdobienia nie są idealnie wykonane i każdy może się przyczepić do jakichś niedociągnięć... Mimo to, bardzo się starałam i proszę mnie bardzo nie krytykować. Myślę, że jak na początki nie jest najgorzej.

W końcu odebrałam obiektyw z naprawy i teraz na pewno częściej będę pokazywała się na blogu:))




Jak Wam się podobają moje zdobienia? Które najładniejsze?
Tylko szczerze proszę :)



Pozdrawiam!
M.
 
 

13 komentarzy:

  1. super zdobienia choć fajnie by się oglądało je na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, ja w tym tygodniu zakupiłam zestaw do hybrydy i żelu i na tym się będę uczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzekły pierwsze (niczym plastry miodu), czwarte i siódme.:-) ale przecież wszystkie są ładne.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Że niby nie są idealne? Są PERFECT! Kochana, ja w nawet w połowie tak pięknych zdobień bym nie była w stanie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się ostatnie zdobienie, to na samym dole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podoba się pierwszy pazur ;) Jest prosto, ale z pomysłem :) Również mam skojarzenia z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, cudnie :)
    Czarny z czerwonymi dżecikami super na imprezkę...

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze i ostatnie są najlepsze, brawo

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne propozycje..podobaja mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie w moim stylu ;) Podoba mi się ten z brokatem, gdyby był o połowę krótszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się drugie podobają...patriotycznie:D

    OdpowiedzUsuń