czwartek, 14 listopada 2013

Paczucha od Seboradin :)

Cześć!

Notkę piszę na szybko, bo jestem zmęczona po pracy. Mimo to spotkała mnie miła niespodzianka...:) A mianowicie...

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez firmę Seboradin i udało mi się wygrać:) Dziś paczuszka do mnie dotarła. Jakaż byłam szczęśliwa jak zobaczyłam jej zawartość!:) Niewielkie pudełeczko a w nim aż 5 szamponów, 1 maska do włosów i duuuużo próbek!! Będzie co testować:) Najbardziej ciekawi mnie szampon z żeń-szeniem, więc będzie pierwszy na mojej liście. Pachnie tak pięknie, że ciężko oderwać od niego nos:D


Oto moja nagroda:)


Złości mnie brak odpowiedniego obiektywu do aparatu. Oddałam go do naprawy 2 dni temu a mam czekać jeszcze ok. 3 tyg... To dla mnie cała wieczność!!!


Miłego wieczoru!:)


Pozdrawiam!
M.

19 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! :)
    Nie miałam żadnego produktu tej firmy, więc chętnie poczytam Twoje opinie o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i czekam na pierwsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooooooooow zazdroszczę ;)) miałam kiedyś wcierki do Seboradin i to była rewelacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! oby ci się sprawdziło wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusząco się prezentują ,jestem ciekawa ,jak się będą sprawowały - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację! Nie miałam nic tej firmy więc jestem ciekawa Twoich opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :) Jestem ciekawa Twojej opinii, bo nad kilkoma z tych produktów się ostatnio zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochana tylko pozostało się cieszyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaa, gratuluję wygranej, zazdroszczę!

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam do zabawy :) Więcej informacji u mnie - www.marigoldds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje + możesz mi kliknąć w baner sheinside ;D?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, byłam w ciupie w Dęblinie ;) Mój ulubiony lump ever, zawsze coś wynajdę fajnego i ceny extra :D Więc jak chcesz, to zapraszam :D I zgadza się, byłam w tej tunice w Kazimierzu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, lubię ich produkty do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paka kosmetyków. Czekam na ich recenzję :))
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej nominowałam Cię do Liebster Blog Awards.
    http://swiat-malgosi.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-troche-o-mnie.html
    Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe wieki temu używałam, ciekawe jak teraz bym je odbierała...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, szczęściara :) Bardzo fajna paczka, dużo dobrego czytałam o tych szamponach, ale też słyszałam, że brzydko pachną - więc obalasz ten mit ;)

    OdpowiedzUsuń