wtorek, 5 listopada 2013

Różowo-złote mani ;)

Dziś ponownie będzie gościć u mnie na blogu notka o paznokciach:) Pochwalę się, że złożyłam w niedzielę zamówienie, na akcesoria do zdobienia paznokci, na allegro oraz sklepie z takowymi produktami. Już się nie mogę doczekać aż dostanę paczuchę! Mam cichą nadzieję, że już jutro listonosz do mnie zapuka i będę mogła się pochwalić zakupami;)

Pomysł na eleganckie paznokcie z brokatem na końcach podpatrzyłam gdzieś w Internecie, kiedy szukałam inspiracji. Przyznam, że bardzo mi się spodobał! A że akurat mam świetny lakier firmy Softer z cienkim pędzelkiem to szybko wzięłam się za zdobienie paznokci. Złoto połączyłam z różem Rimmel Salon Pro a na końcu użyłam Top Coat Golden Rose, by mani był trwalszy. Według mnie połączenie kolorów jest jak najbardziej trafione. A Wam jak się podoba? Koleżanki z pracy same zauważyły moje dzieło i pochwaliły, co było bardzo miłe:) 






Do wykonania mani użyłam:


P.S. Spotkanie blogerek w Kazimierzu zbliża się wielkimi krokami:) Już nie mogę się doczekać!:)




Pozdrawiam!
M.

16 komentarzy:

  1. świetny efekt. Piękne połączenie kolorów. Ahhhh ta Twoja płytka:) Każdy kolor będzie na niej dobrze leżał:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. brokatowy akcent jest bardzo fajny, lubię wszystko co się świeci

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt ale widzę że różowy lakier ma bardzo kiepski efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie nie jest złe:) Miałam do czynienia z 10000 razy gorszym kryciem lakierów;)

      Usuń
  4. Bardzo subtelny, delikatny manicure. Śliczny. :)

    Ps. Nie mogę doczekać się już soboty, żeby Was wszystkie poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantycznie, delikatnie, ale oryginalnie :) Podoba mi się. Muszę kupić sobie jakiegoś Topa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudnie to wygląda! Tak uroczo, bardzo ładnie, świetne połączenie różu ze złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkie złoto:) w wolnej chwili zajrzyj do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzorek ci wyszedł. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt jest po prostu prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń