niedziela, 10 listopada 2013

Spotkanie blogerek w Kazimierzu Dolnym 09.11.2013 - relacja :)

Witajcie!
Wczoraj miałam przyjemność, po raz pierwszy, uczestniczyć w spotkaniu blogerek w malowniczym Kazimierzu Dolnym. Odbyło się ono w klimatycznej restauracji u Fryzjera, skąd miałyśmy piękne widoki na zabytkowy zamek. Restaurację polecam każdemu, kto odwiedzi Kazimierz - serwują na prawdę pyszne i duże dania obiadowe:)

Nie obyło się również bez gości:)

Odwiedziła nas Pani Martyna z firmy Softer, która zaprezentowała bogatą gamę kosmetyków kolorowych, do paznokci oraz akcesoriów kosmetycznych. Mają naprawdę szeroko rozwiniętą gamę produktów. Jak będę miała przypływ gotówki to na pewną zrobię zakupy w sklepie firmowym w Puławach, ponieważ oczarowały mnie produkty marki Softer oraz Trendy :)





Drugą osobą, która zaszczyciła nas swoją obecnością była Pani Dagna z firmy Soraya. Przekazała nam informacje na temat nowości, które firma wprowadza na rynek oraz opowiedziała o swoich produktach. 

Spotkanie odbyło się w bardzo miłej atmosferze. Niestety nie miałam przyjemności poznać wszystkich dziewczyn, bo tak szybko minął spędzony tam czas.. ;)



Mam nadzieję, że muffinka smakowała?:)



SPONSORZY






















....i wszystko razem:)

 

Pozdrawiam!
M.

20 komentarzy:

  1. aż tyle prezentów dostałaś?
    Ja nigdy nie byłam na spotkaniu blogerek, na jakiej zasadzie się to odbywa? jesteś zapraszana przez kogoś czy dziewczyny same się "zmawiają" ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prezentów była masa i teraz biorę się za testowanie i recenzowanie:)
      Jedna lub więcej osób rzuca hasło i organizuje całe spotkanie (miejsce, sponsorzy). Informację zazwyczaj ogłasza się na swoim blogu. Tutaj akurat liczyła się kolejność zgłoszeń, kto pierwszy ten lepszy a ilość miejsc jest ograniczona:)

      Usuń
  2. Było super!;) sama nie mogę doczekać, aby zrelacjonować spotkanie.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że nie mogłam być z wami. Ale w sumie ja też się dobrze bawiłam w sobotę na weselu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też żałuję, że mnie tam nie było :( Pozdrawiam i obserwuję :) (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Było supeeer! Dzięki za spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny za tak miłą atmosferę :) Do następnego!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. ile lakierów! świetne prezenty! super!

    OdpowiedzUsuń
  8. No wiesz..i Ty jeszcze pytasz ,czy muffinka smakowała ? Była przepyszna :)
    Cieszę się ,że mogłam i ja uczestniczyć w tym spotkaniu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło słyszeć, że smakowała :)

      Usuń
  9. Świetne kosmetyki ;)
    Obserwujemy? http://vivite-momentum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ile dobroci widzę impreza była udana

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkanie było świetne, przewspaniale spędzone popołudnie w doborowym towarzystwie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak!:) Tylko za szybko zleciało :)

      Usuń
  12. dużo przed Tobą testowania :) Będę wyczekiwała recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne niespodzianki od sponsorów :) również bylabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń