wtorek, 12 listopada 2013

Wyczekiwane paczki :)

Hej!
Jak już wcześniej pisałam złożyłam zamówienie na akcesoria do paznokci. Niestety paczucha długo nie przychodziła a ja z utęsknieniem jej wyglądałam. Dziś w końcu dotarła!:) Aby zobaczyłam moje piękności, wzięłam się za wielkie testowanie. Może i moje umiejętności dekoracji nie są perfekcyjne ale przyznam, że bardzo ładnie dziś mi wyszło i jestem z siebie zadowolona:D Trenuje na tipsach. Trochę nazbieram wzorków i pokażę Wam co tam nakombinowałam:) Niestety będzie to pewnie za jakieś 3 tygodnie, bo dziś oddałam obiektyw na gwarancję...:( Został mi tylko aparat kompakcik i obiektyw do robienia zdjęć z oddali, którym dziś robiłam zdjęcia. Nie są zbyt wyraźne ale... ważne, że są!:)


Oto mój zestaw w całej okazałości:)


A dla ciekawskich bardziej szczegółowo:)

 Farbki do zdobienia paznokci. Jak na razie wybrałam najpotrzebniejsze kolory.
Później, mam nadzieję, rozszerzę swój asortyment.



Posypki (kolor: srebrny, czarny, pomarańczowy i złoty).



Palec, do którego można przymocować tipsa i ćwiczyć wzorki.



Sonda dwustronna - zestaw do dekoracji paznokci.



Pędzelki również przydadzą się do malowania i zdobienia paznokci.



Gwiazdki do dekoracji w 4 kolorach dostałam w gratisie od sklepu :)
Na pewno się przydadzą:)



Jak Wam się podoba mój zakup?




Pozdrawiam!
M.

14 komentarzy:

  1. Ten palec jakoś mi się w pierwszej chwili dziwnie skojarzył :P Jestem wypaczona, ale to szczegół ;)
    No to trenuj, trenuj zdobienia i pokazuj nam tu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe z czym Ci się skojarzył:D Trenować zaczęłam od dziś, niedługo zaprezentuje swe zdolności :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. haha tak myślałam, że palec zrobi furorę:D

      Usuń
  3. Ooo, a mogłabyś podzielić się stroną, z której zamawiałaś? Ja poszukuję w miarę niedrogich naklejek wodnych.;)

    Wspaniałości.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę http://fajnepaznokcie.pl/ :)

      Jak dobrze kojarze to mają naklejki wodne :)

      Usuń
    2. Odwiedziłam tą stronę. Mają bardzo ciekawy asortyment. Chyba się na coś skuszę. ;]

      Usuń
  4. Czekam na efekty tych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna przesyłka, dużo błyszczących dodatków :) fajnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiej paczki ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! :) Sama chciałabym zdobić sobie paznokcie, ale nie jestem w tym jakaś świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobilam podobne zakupy ale farbki inne , zobaczymy jak sie spisza twoje a jak moje;]

    OdpowiedzUsuń