piątek, 22 listopada 2013

Zakupy w Rossmanie na promocji - 40 %

Cześć!

Z racji tego, że od dziś zaczęła się promocja -40% na kosmetyki kolorowe w Rossmanie, wybrałam się na zakupy. Szaleństwo jednak mnie nie dopadło, jak było to za dwoma ostatnimi razami:-) Zachowałam zdrowy rozsądek i kupiłam to, co było mi potrzebne:D Niestety nie znalazłam żadnego srebrnego lakieru... Będę szukała dalej.

Ludzi w drogerii nie było wiele. Myślę, że w Puławach mało kto wie o owej promocji. I dobrze! Przynajmniej nie musiałam się przepychać, a tłumów nie lubię:-)


Oto moje mini zakupy:

Od lewej:
- Miss Sporty Lasting Colour nr 080 (czarny); cena: 3,89 zł
- Miss Sporty Clubbing Colours nr 453 (żółty); cena: 3,89 zł
- Miss Sporty Clubbing Colours nr 452 (łososiowy); cena: 3,89 zł
- Lovely Top Coat Matte; cena: 4,29 zł
- Wibo Glamour Nails nr 5; cena: 4,19 zł

Za wszystko zapłaciłam tylko 20,15 zł :-)

Prawda, że warto?:-)



P.S. Jutro na blogu będzie baaaardzo słodko :-)



Pozdrawiam!
M.

5 komentarzy:

  1. Widzę, że zainwestowałaś w same lakiery :) Sama jutro rozglądnę się za tym matującym top coatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja skromni e- tusz i bronzer i to dlatego ze miałam na wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni lakier mnie urzekł. Sama z tej serii kupiłam, tylko ten bardziej beżowy z drobinkami. Top Lovely miałam w koszyku, ale uświadomiłam sobie w ostatniej chwili, że już top matujący mam.;)
    Widzę, że zakupy udane.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki. Z Wibo złoty niestety mnie zawiódł. W świetle słońca przypomina odcień zielony.
    JA SIĘ SKUSIŁAM NA PIASKOWCE Z WIBO.

    OdpowiedzUsuń