niedziela, 8 grudnia 2013

Eleganckie zdobienie na wieczorne wyjście.


Witam Was w słoneczny zimowy poranek:) Od razu, kiedy otworzyłam oczy i zobaczyłam słoneczko, nabrałam pełnego optymizmu i biorę się za pisanie notki:) Wczoraj przygotowałam kilka projektów na paznokciach i teraz będę miała co prezentować przez kilka kolejnych dni.

Dziś na blogu gości eleganckie zdobienie, które można wykonać na wieczorne wyjście, ślub itp. Mnie kojarzy się z jakąś ważną wizytą, pełną szyku i dostojności:) Dużo lepszy efekt widać "gołym okiem", aparatem było bardzo ciężko uchwycić błyszczące się końcówki. 





Do zdobienia użyłam:

Od lewej:
- Rimmel Brit Manicure - 433 ivory tower
- Softer - lakier do zdobień nr 4
- Golden Rose - top coat maxi brush



Lakier Rimmel Brit Manicure 433 ivory tower ma mleczny kolor, co strasznie w nim uwielbiam! Zamknięty jest w buteleczce z okrągłym denkiem, o pojemności 12 ml. Konsystencja nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka. Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wysycha. Wystarczą dwie warstwy lakieru i mamy piękne mleczne paznokcie! Dodatkowym plusem jest to, że utrzymuje się do tygodnia. Jest to jeden z moich ulubionych lakierów:) 

Kolejnym zdobywcą mojego serca jest lakier do zdobień firmy Softer - line nr 4! Niewielkie, bardzo gęsto "rozsiane" drobinki złotego brokatu po nałożeniu dokładnie pokrywają miejsce jego aplikacji. Lakier ma cieniutki pędzelek, który pomaga nam w dotarciu do każdej szczelinki na paznokciu:) Wystarczy jedna warstwa i mamy piękne, eleganckie zdobienie. Szybko schnie i długo się utrzymuje. Jest prawie nie do zdarcia - ciężko go również zmyć;) 
Niestety producent nie napisał jaka jest pojemność powyższego linera.

Na sam koniec, by mój manicure był trwalszy, nakładam top coat Golden Rose. Znajduje się on w prostokątnej buteleczce o pojemności 10,5 ml. Posiada gruby pędzelek, którym łatwo i szybko nałożymy przeźroczysty lakier o żelowej konsystencji. Szybko schnie i na to trzeba uważać. 





Jak Wam się podoba zdobienie?



Pozdrawiam!
M.

9 komentarzy:

  1. śliczne, eleganckie, proste i jeszcze się błyszczy - ideale dla mnei :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie Ci to wyszło! Jest prosto, bez zbędnego przekombinowania, ale zarazem elegancko i efektownie :) To lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, idealne na święta... :)

    pięknie Ci wychodzą te paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdobienie, często takie robię u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo dl takich zdobień niebawem będzie wiele okazji- święta, sylwester :D
    Bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń