piątek, 6 grudnia 2013

Marmurkowy lakier LEMAX i mój Mikołaj :)

Przedstawię Wam piękny i ciekawy lakier marmurkowy z firmy Lemax, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Kazimierzu Dolnym. Bardzo mnie urzekł jego wygląd na paznokciu i na pewno będzie często gościł na moich płytkach. 



Lakier znajduje się w zgrabnej, niewielkiej buteleczce o pojemności 9 ml. Konsystencja jest raczej rzadka, mimo tego rozprowadza się dobrze na płytce i nie robi smug. Produkt posiada dobrze wyprofilowany pędzelek, dzięki któremu istnieje niewielkie ryzyko zabrudzenia skórek. Wysycha bardzo szybko, jednak nie kryje zbyt dobrze. By ładnie prezentował się na paznokciach, potrzeba nam aż 4 warstwy! Dziś mam go na paznokciach drugą dobę i nie zauważyłam żadnych otarć ani odpryśnięć. Do trwałości nie mogę się przyczepić :)

Niestety nie odnalazłam informacji na stronie producenta jaki jest odcień lakieru, ani jaka jest jego cena.




Tak prezentuje się na paznokciach:



Jak Wam się podoba ten lakier? Miałyście już styczność z tą serią??



A teraz czas pochwalić się moim prezentem mikołajkowym!:) Z racji, że żaden niegrzeczny Mikołaj nie chciał do mnie przyjść (Łobuz!), sama zabawiłam się w Panią Mikołajową i kupiłam telefon - Samsung Galaxy Core ;)
Od dawna marzył mi się biały telefon. Uważam, że jest bardzo kobiecy:) Na razie ciężko mi pisać smsy i strasznie się złoszczę jak je piszę ale nauczę się:D Dużo piszę, więc nauka nie będzie długo trwała:D




W Wy co dostałyście od Pana w czerwonym kubraczku?:) 



Pozdrawiam!
M.
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Przyjemniaczek z tego lakieru. Co to telefonu to też mi się podobają białe i zastanawiam się nad tym Core albo Trend :) A mi Mikołaj (TŻ) przyniósł mini tablet, czym mnie totalnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te lemaxy i chciałabym wszystkie mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny lakier...jestem na kupnie tel wiec ciekawa jestem jak ten sie sprawdzi u Cb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem nim zachwycona!:) Zobaczymy jak się później będzie zachowywał :)

      Usuń
  4. podoba mi się ten lakier :)
    ładny sobie sprawiłaś prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny telefon, miałam jakiegoś białego samsunga dotykowego ale moja niezdarność w połączeniu z delikatnym telefonem skończyła się końcem jego funkcjonowania :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier dość oryginalny :) A prezent- ohoho. na bogato :) Myślałam, że to ten sam model co mój, bo z wyglądu są identyczne, ale jednak nie ;) Ja nadl nie przyzwyczaiłam się do pisania na nim smsów :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawy, a lakierów z tej firmy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten lakier, nie znam tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier cudo, a prezent sobie sprawiłaś cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ten marmurek. A Mój osobisty Mikołaj odwiedzi mnie 20 grudnia i przyniesie zaległy prezencik :))

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jeszcze nie miałam marmurka ;) Choć nie powiem, podobają mi się ;)
    Prezencik pierwsza klasa :D Mnie Mikołaj (a raczej Mikołaj o imieniu Łkasz) obdarował wymarzoną lampą pierścieniową i statywem *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny marmurek:)
    sama jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń