piątek, 24 stycznia 2014

Małe niezpozorne CUDEŃKA od INGRID :)

Cześć!
Dziś zaprezentuję Wam kosmetyki, które otrzymałam na spotkaniu blogerek w Kazimierzu Dolnym z firmy Ingrid. Od razu po ich otrzymaniu zaczęłam testowanie i przyznam, że praktycznie codziennie goszczą na mojej twarzy. Jestem nimi wprost zauroczona! Najbardziej przypadł mi do gustu potrójny cień nr. 44 oraz krem koloryzujący BB. A dlaczego? O tym  troszkę dalej... :)



Ingrid Cosmetics - Luxury Eye Shadow
nr. 44



Od producenta: Ich receptura sprawia, że łatwo i równomiernie rozprowadzają się na powiekach. Cienie składają się z trzech odpowiednio dobranych kolorów, co ułatwia wykonanie makijażu, który znakomicie wyeksponuje kolor oraz kształt oczu.

W okrągłym opakowaniu znajdują się trzy kolory cieni do powiek. Z łatwością rozprowadzają się pędzelkiem, nie tworzą smug i po całym dniu noszenia "nie zbierają się" w jednym miejscu od mrugania. Wyglądają tak jak byśmy je dopiero nałożyły. Jest to ogromnym plusem:)
Po nałożeniu są nieco jaśniejsze, jak widać na zdjęciu. Kolory są stonowane, nadają się do pracy, szkoły ale i na wieczorne wyjścia. Dla mnie rewelacja! Na pewno na dłużej zagoszczą w mojej kosmetyczce.

Waga: 3 g.






Kredka drewniana do ust i oczu
nr. 117


 Od producenta: Bardzo wygodna w użyciu, niezbędna do starannego makijażu oka. Niezastąpiona również do korygowania linii ust, nadając im odpowiedni kształt.

Kredka ma szaro-metaliczny kolor i miękki rysik. Możemy nią z łatwością narysować dowolne kształty w okolicach oczu, gdyż bez problemu się ją rozprowadza. Nie należy do najtrwalszych kredek, potrafi rozmazywać się, szczególnie gdy mamy tendencję do przetłuszczania się powiek. Kolor idealnie pasuje do delikatnych, stonowanych makijaży.






Satin Touch HD Beauty - róż do policzków
nr 12

Od producenta: Aksamitny róż do policzków Satin Touch z rozświetlającymi drobinkami doskonale podkreśla kości policzkowe i modeluje kontur twarzy. Róż delikatnie rozświetla cerę, nadaje jej naturalny, zdrowy koloryt. Zawarte w kosmetyku pigmenty współgrają ze światłem, dopasowując w ten sposób intensywność koloru. Unikalna formuła Soft Complex sprawia, że Satin Touch jest jedwabiście gładki i miękki.
Efekt: rozświetlona cera i naturalnie wyglądający makijaż.

I tu niewiele mam do dodania:) Na skórze odcień nr 12 ma lekko łososiowy kolor, który pięknie podkreśla kontur twarzy. Delikatnie rozświetla cerę, dzięki czemu skóra wygląda promiennie i kwitnąco. Polecam każdej kobiecie, która poszukuje idealnego różu. Używam go do pracy i ani mi się śni wymienić go na inny!




BB Cream
nr 02

Od producenta: Wielofunkcyjny krem do twarzy nowej generacji. Posiada właściwości nawilżające i odżywcze, niweluje oznaki zmęczenia. Lekka konsystencja kremu zapewnia idealne dopasowanie do skóry. Zawarte w kremie pigmenty wyrównują koloryt cery ukrywając niewielkie niedoskonałości i zaczerwienienia. Zawarty w kremie filtr UV chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Krem można stosować jako samodzielny podkład.

Podkład zamknięty jest w praktycznej i wygodnej w użyciu tubce o pojemności 30 ml. Idealnie dopasowuje się do koloru skóry. Nie tworzy efektu maski mimo to, świetnie sobie radzi z ukryciem niedoskonałości na twarzy. Mam skórę mieszaną ze skłonnością do przetłuszczania w strefie T a dodatkowo lubi mi się łuszczyć. BB świetnie radzi sobie z tymi problemami - nie wysusza, nie zatyka porów - cera wygląda promiennie przez cały dzień. Mimo, iż nie jest matujący zauważam u siebie taki efekt:)
Polecam głównie na lato, na zimę może być zbyt delikatny. 

Po pierwszym użyciu zakochałam się w tym kremie!!!


Ciekawa jestem czy miałyście styczność z kosmetykami Ingrid i jak się sprawdziły u Was?





Producentem kosmetyków INGRID jest VERONA. Z pełną ofertą producenta możemy zapoznać się na ich
stronie internetowej.




Pozdrawiam!
M.

6 komentarzy:

  1. Krem BB jest dla mnie zdecydowanie za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej polubiłam cienie, bardzo często ich używam :). Róż też jest fajny. Niestety krem BB u mnie się w ogóle nie sprawdził, za ciemny, za lekki..

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie najslabszy jest bb co chwile mnie denerwuje i nie moge sie doczekac az sie wykonczy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. środkowy kolor cieni jest przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kolor kredki pokazany na zdjęciu ;]

    OdpowiedzUsuń