środa, 29 stycznia 2014

O dwóch takich z miodem i cytryną :)

Hej!

Na dworze mroźno, silnie wieje wiatr i jest niemiłosiernie zimno. Podwórko całe zasypane białym puchem, ciągle trzeba odśnieżać... Uroki zimy:) A gdyby tak przenieść się tam, gdzie jest ciepło a za razem świeżo? Otóż mam takie dwa maleńkie rozwiązania, które swym zapachem ocieplą zimowe dni:) 

Dziś opowiem o dwóch preparatach do włosów, które otrzymałam na spotkaniu blogerek. Są to szampon i odżywka firmy Joanna z serii Naturia z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych. Oba produkty zamknięte są w poręcznym i wygodnym w użyciu opakowaniu o pojemności 100 ml. 

Działanie składników aktywnych w szamponie: 
Miód - aktywne cząsteczki miodu wnikają we włosy, odżywiają i nawilżają ich włókna.
Cytryna - zawiera cenne witaminy i kwasy owocowe, które działają wygładzająco na łuski włosów. 

Dodam, że nie mam zbyt przesuszonych włosów ani też jakichś bardzo zniszczonych mimo, że są długie. Są zaś skłonne do przetłuszczania się i jest to ich największa wada. Dlatego opinia będzie bazowała na moim doświadczeniu z takim właśnie rodzajem włosów.



Szampon


Został opracowany specjalnie z myślą o pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Sprawdzona receptura wzbogacona w specjalnie dobrane składniki aktywne zapewnia włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd. 

Rezultat na włosach:
● włosy są piękne i zadbane
● lśniące, miękkie i przyjemne w dotyku
● łatwiej się rozczesują i dobrze układają




Szamponu używam od dłuższego czasu i od razu stwierdzam, że jest bardzo wydajny. Kiedy tylko otworzymy buteleczkę z produktem, nasz nos dopieszczony jest przez ciepły i słodki zapach miodu. Woń jest bardzo przyjemna - chce się wąchać i wąchać, a potem zjeść:) Po nałożeniu bardzo dobrze się pieni. Wystarczy niewielka ilość preparatu, by nasze włosy były idealnie umyte. 
Po wysuszeniu nadal unosi się piękny aromat, włosy rzeczywiście są lśniące, miękkie i przyjemne w dotyku. Dłużej utrzymują świeżość. Z rozczesywaniem nigdy nie miałam problemów, więc tutaj ciężko mi cokolwiek napisać. 
Po pierwszym użyciu bardzo się polubiliśmy i na razie zajmuje u mnie pierwsze miejsce na liście TOP szamponów :) 

Skład:




Odżywka - bez spłukiwania


Powstała w oparciu o starannie dobrane składniki, które pielęgnują włosy suche i zniszczone. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd.

Rezultat na włosach:
● włosy lepiej nawilżone i odżywione
● lśniące i przyjemne w dotyku
● łatwiejsze do rozczesywania i układania




Odżywkę nanosimy na wilgotne lub suche włosy. Wystarczy niewielka ilość, by dokładnie ją rozprowadzić. Dla leniuchów, bądź osób, które żyją w biegu mam dobrą wiadomość - nie musimy jej spłukiwać:) 
Zapach będzie bliżej nieokreślony... Na pewno nie wyczuwam ani miodu, ani cytryny. Jak dla mnie jest trochę mdły. Jednak po nałożeniu rozchodzi się "gdzieś tam" i możemy cieszyć się z efektu. Dzięki preparatowi uzyskamy pięknie nawilżone, odżywione i a przede wszystkim lśniące włosy. 


Skład:





Cała seria pasuje mi w każdym detalu i na pewno kupię oba produkty, kiedy skończą mi się te:) Z czystym sumieniem mogę je polecić! Świetny efekt na włosach na niewielkie pieniądze!:)


Miałyście już styczność z tą serią? Jak się sprawdziła?



Pozdrawiam!
M.

19 komentarzy:

  1. Mi mąż ukradł tą dwójkę ;)
    Ale dobrze się u niego spisuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy w takim razie na recenzje gościnną, na blogu, Twojego męża :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z JOANNY i w miarę możliwości je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię odżywek bez spłukiwania, ale szampon kusi mnie tym, że włosy się łatwiej rozczesują :]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam tymi odżywkami joanny myć włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szkoda, że nie dali także maski, bo jest rewelacyjna. Chyba najlepsza z całej serii:) Bardzo dobrze ją wspominam, szkoda, że podczas ostatniej wizyty w Polsce nie udało mi się jej znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej serii,za to poznałam z pokrzywą i zieloną herbatą taki duet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze szamponu z tej serii. Ja ostatnio zakochałam sie w Welli Pro Series ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. We have such beauty unfortunately not for sale (

    www.veraanda.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przepadam za joanną

    OdpowiedzUsuń
  10. oj jak ja dawno joanny nie uzywałam.....masakra ":/ ale ten zestaw kusi
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię produktów z Joanny, miałam z nimi kilka razy styczność i uważam że nie są warte zwrócenia uwagi na nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz... zależy od włosów. Mnie z kolei bardzo pasują i jestem zauroczona efektem :)

      Usuń
  12. Szamponu nie miałam, aczkolwiek odżywkę tak i bardzo się polubiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi osobiście nie służą produkty Joanna do włosów

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę zastanawia mnie fakt, że to odżywka bez spłukiwania... Ciekawa jestem czy bardzo obciąża włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich włosów w ogóle nie obciąża ani nie powoduje przedwczesnego przetłuszczania sie:)

      Usuń
  15. Uwielbiam tą odżywkę b/s ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam. Ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń