czwartek, 23 stycznia 2014

Słoneczny lakier od Miss Sporty.

Cześć!
Trochę mnie tu nie było ale szybko zamierzam nadrobić zaległości. Za dużo obowiązków na raz a do tego uczę się jeszcze fotografii, co pochłania znaczną część mojego czasu... Do tego praca i jestem wypruta:) Przygotowałam dla Was trochę propozycji na zdobienia paznokci i swatche lakierów. O tym później...:)

Dziś zaprezentuję słoneczny lakier Miss Sporty nr. 453, który kupiłam na promocji -40% w drogerii Rossmann.

Znajduje się on w zgrabnej, pękatej buteleczce o pojemności 7 ml. Konsystencja nie jest ani zbyt rzadka, ani zbyt gęsta. Doskonale rozprowadza się po płytce paznokci nie tworząc smug. Niestety pędzelek jest dla mnie zbyt duży (ma zbyt gęste włosie) i muszę uważać by nie zabrudzić skórek. Dodam,  że mam małe płytki paznokci. Dziewczynom z większymi na pewno nie będzie on sprawiał problemów:) Wystarczy nałożyć dwie warstwy i nie ma żadnych przebłysków. Wysycha bardzo szybko i utrzymuje się bez problemu około 5 dni. Nie odpryskuje, co jest bardzo ważną zaletą.
Ceny niestety nie pamiętam :)







Jak Wam się podoba "żółcioszek" od Miss Sporty?
Kojarzy się z latem, prawda? :)




Pozdrawiam!
M.

12 komentarzy:

  1. ja nie mam jeszcze takiej odwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę lata w środku zimy i wielkiego mrozu....

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za miss sporty
    kolorek fajnie wygląda na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo nareszcie powróciłaś na blogaska! ;)) :*
    Ale fajny kolorek ma ten lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam i już mam nadzieję nic mnie na dłużej od niego nie odciągnie ;) :*

      Usuń
  5. ale śliczny kolorek, na letnią porę muszę go dorwac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny lakier , lubię takie kolory na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółte lakiery kojarzą mi się z latem gdy skóra jest pięknie opalona lakier ładnie odbija się

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny nasycony kolor, taką żółć chętnie bym nosiła na pazurkach :]

    OdpowiedzUsuń