piątek, 31 stycznia 2014

Zdrowa, gładka cera? To możliwe z Cera Nova :)


Cześć!

Od dłuższego czasu przyjmuję doustny suplement diety Cera Nova z bratkiem z firmy BioGarden, który dedykowany jest osobom z problemami skóry związanymi z nadmierną czynnością gruczołów łojowych oraz w przypadku przetłuszczających się włosów. Szczególnie polecany w okresie dojrzewania jako środek wspomagający.

W niewielkim kartoniku znajdują się cztery listki po 15 tabletek, w całym opakowaniu jest ich 60. Są niepowlekane mimo to, nie mam problemów z połknięciem. Preparatu używam rano i wieczorem po jedzeniu, by nie podrażnić żołądka. 

Nie zaleca się go przyjmować dzieciom i kobietom w ciąży.

W skład suplementu wchodzą wyciągi roślinne zawierające olejki eteryczne i garbniki, które wykazują silne działanie antyoksydacyjne. Cynk pomaga zachować zdrowe włosy. Ryboflawina (witamina B2) i niacyna (witamina PP) pomagają zachować zdrową skórę. 


Zawartość substancji charakteryzujących produkt:




Już po kilku dniach stosowania suplementu zauważyłam, że moja skóra wydziela mniej sebum i w ciągu dnia spędzonego w pracy, poprawianie makijażu nie jest mi potrzebne. Wcześniej po kilku godzinach skóra świeciła mi się niemiłosiernie a teraz zauważam to naprawdę w niewielkim stopniu. Dodatkowym atutem jest wpływ na kondycję cery. Zaskórniki tak jakby się delikatnie zmniejszyły (oczywiście przy dodatkowej pielęgnacji) i ilość wyskakujących krostek uległa znacznemu zmniejszeniu. Preparat nie powoduje u mnie żadnych skutków ubocznych.

Cena: ok. 25 zł / 60 tabl. (za miesięczną kurację)





Jeżeli jesteście zainteresowani tym lub innymi preparatami z firmy BioGarden zapraszam na ich stronę :)



Miałyście styczność z tym lub innym preparatem poprawiającym kondycję skóry? 
Jak się u Was sprawdził?



Pozdrawiam!
M.

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie przyjmowałam tego suplementu :)) ale chyba zacznę skoro dobrze działa :D
    Chociaż Ty i tak masz ładną cerę z tego co zauważyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę fajnie mnie zaskoczył ten suplemencik:)
      A dziękuję:) Może aż takiej złej cery nie mam ale świecić to się bardzo lubi ;)

      Usuń
  2. Ja niestety nie potrafię być systematyczna, jeśli chodzi o suplementy. :)
    Chciałabym spróbować jednak czegoś, co będzie nawilżało, nawadniało moją skórę. Może znajdę coś wśród asortymentu BioGarden. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kilka takich suplementów na włosy, skórę i paznokcie, ale kiedy zacznę je brać to któregoś dnia zapomnę i tak wychodzi niesystematycznie, że biorę kiedy sobie przypomnę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam polowę za sobą...zobaczymy jak to będzie u mnie po całej uracji.

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiałam się nad taką kuracją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio połykam suplement na przeziębienie.

    OdpowiedzUsuń