środa, 5 lutego 2014

Eleganckie bazgroły na paznokciach :)

Cześć!

Dziś będzie krótko, zwięźle i na temat. Pamiętacie jak chwaliłam się zakupami akcesoriów do zdobienia paznokci? (Jeżeli nie zapraszam tutaj.) Właśnie dzięki wspaniałym farbkom i magicznym pędzelkom udało mi się stworzyć takie oto cuda:) Recenzję moich pomocników niedługo umieszczę na blogu. 

Farbki bardzo łatwo zmywa się za pomocą wody dlatego, jeżeli chcemy uzyskać trwały efekt zdobienia, musimy nałożyć top coat na paznokcie.




....a tutaj z dodatkiem białej farbki :)


Jak Wam się podobają?
Próbowałyście już malować jakieś wzorki na paznokciach farbkami?




Pozdrawiam,
M.

10 komentarzy:

  1. Efekt niecodzienny, ładny :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow takie proste a jakie efektowne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu nie porwałabym się na takie działanie, bo wyszłoby to jak zrobione rękami przedszkolaka. Mam szczęście, jeśli ciemny lakier uda mi się równo położyć ;) Od zawsze byłam taka niezgrabna, prace ręczne w podstawówce mama za mnie musiała robić. Uzyskałaś ciekawy efekt :) Ciekawa jestem kolejnych pomysłów, przynajmniej sobie popatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam jeszcze, ale efekt fajny!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi z farbkami nie wychodzi:/

    OdpowiedzUsuń