poniedziałek, 3 lutego 2014

Letnia limonka od Bell.


Jakiś czas temu kupiłam w drogerii Natura, skuszona promocją -40% na kosmetyki Bell - jak się później okazało promocja ta nie dotyczyła całości asortymentu, lakier do paznokci. Ciężko mi było zdecydować się na jakiś kolor, ponieważ mam już całkiem pokaźną kolekcję owych produktów:) Po długim namyśle padł wybór na niepozornie wyglądający odcień pistacjowy nr 802 z serii Fashion Colour, jednak jak się później okazało - na paznokciach wygląda jak pastelowa limonka:) Było to dla mnie sporym ale pozytywnym zaskoczeniem.

Lakier znajduje się w buteleczce o wadze 11 g. Konsystencja jest dość rzadka. Mimo tego doskonale kryje już po 2 warstwach i nie tworzy smug. Doskonale rozprowadza się po płytce paznokcia. Aplikując produkt należy uważać, by nie nabrać go zbyt dużo. Wysycha szybko. Dobrze utrzymuje się na paznokciach, nie odpryskuje.

Ceny nie pamiętam :)








Jak Wam się podobają?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wczoraj zmieniłam wygląd bloga;) Co o nim myślicie? Namęczyłam się niemiłosiernie, całość to moja osobista praca :)



Pozdrawiam!
M.

17 komentarzy:

  1. No powiem szczerze że w butelce wygląda nieciekawie ale na paznokciach jak najbardziej na plus

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialnie wygląda na pazurkach! BO w buteleczce jakoś nie zwróciłby mojej uwagi, a na paznokciach super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj ukochnany kolor.:-) mam go wszedzie.:-) na scianach, koszulach, lakierach...
    A paznokcie piekne.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie niestety BYŁY piękne.. Wczoraj złamałam dwa i siłą rzeczy musiałam obciąć :(

      Usuń
  4. ale świetne pazury i super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczny :) chciała bym <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne paznokcie, nagłówek masz fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor, jaki energetyczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękność *.* Świetnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny taki soczysty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda na pazurkach. W buteleczce nie wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brałaby taki kolor :D Taki na jaki wygląda w buteleczce mam podobny, ale taką limonkę z chęcią bym przygarnęła ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek jest świetny, na lato będzie idealny. Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę przyznać, że niepozorny w buteleczce daje świetne efekty na paznokciach ;) z letnią opalenizną będzie cudownie wyglądał ;)

    OdpowiedzUsuń