niedziela, 16 lutego 2014

Seboradin - regeneracja włosów suchych i zniszczonych.


Hej!

Jakiś czas temu pokazywałam Wam moją wygraną w konkursie organizowanym przez Seboradin. Znajdował się tam między innymi szampon do włosów z żeń-szeniem i czarną rzodkwią. Produkt zainteresował mnie tak bardzo, że dokupiłam do niego w aptece balsam i lotion - by kuracja była pełna.

Seria ta przeznaczona jest do włosów suchych, zniszczonych farbowaniem, modelowaniem, prostowaniem i suszeniem. Może być stosowany zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. 

Produkty posiadają charakterystyczny zapach, który pochodzi z naturalnych, aktywnie działających ekstraktów roślinnych. Ulatnia się on po wysuszeniu włosów.




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


SZAMPON REGENERUJĄCY


Opis producenta: Zawiera korzeń żeń-szenia, który pobudza włosy do odrostu, odżywia, energetyzuje, dotlenia skórę głowy i włosy. Działa regenerująco i tonizująco. Ekstrakt z czarnej rzodkwi wzmacnia włosy i stymuluje je do wzrostu, zapobiega wypadaniu, łamaniu się włosów. Prowitamina B5 nawilża, nadaje gładkość i połysk na całej długości włosów, ułatwia ich rozczesywanie. Stosowany systematycznie przez okres min. 2-3 tygodnie sprawia, że włosy są zregenerowane, odżywione, nawilżone, lśniące i miękkie. Odzyskują zdrowie i piękny wygląd. Preparat zawiera naturalne antyoksydanty zawarte w ekstraktach ziołowych.


Szampon znajduje się w plastikowej butelce, z otwieranym wieczkiem, o pojemności 200 ml. Posiada delikatnie żelową konsystencję oraz pomarańczowy kolor. Po wyciśnięciu z opakowania czuć charakterystyczny, lekko apteczny zapach. Wystarczy niewielka ilość, by bardzo ładnie się spienił. Bez problemów spłukuje się z włosów, nie obciąża ich ani nie plącze. 
Nadaje się do codziennego stosowania.




Pojemność: 200 ml / cena: około 25,00 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


BALSAM REGENERUJĄCY


Opis producenta: Zawiera korzeń żeń-szenia, który pobudza włosy do odrostu, odżywia, energetyzuje, dotlenia skórę głowy i włosy. Olej rycynowy i olej jajoba doskonale nawilżają, pielęgnują, nadają gładkość i połysk na całej długości włosów. Ekstrakt z czarnej rzodkwi wzmacnia włosy i zapobiega ich łamaniu się. Preparat zawiera naturalne antyoksydanty zawarte w ekstraktach ziołowych. Balsam zapobiega elektryzowaniu się włosów, ułatwia rozczesywanie. Włosy są zregenerowane, odżywione, nawilżone, lśniące i miękkie. 






Balsam znajduje się w plastikowej butelce, z otwieranym wieczkiem, o pojemności 200 ml. Posiada konsystencję kremowo-żelową oraz kremowy kolor. Tak jak w przypadku szamponu, po wyciśnięciu czuć lekko apteczną woń. Po uprzednim umyciu włosów, niewielką ilość balsamu należy wsmarować w skórę głowy i w wilgotne włosy. Po upływie 3-5 minut spłukać. Zmywa się bez problemów, nie obciąża włosów, ułatwia rozczesywanie. Jest wydajny.
Nadaje się do codziennego stosowania.



Pojemność: 200 ml / cena: około 25,00 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


LOTION REGENERUJĄCY


Opis producenta: Intensywnie regenerujący preparat, zawiera korzeń-żeń-szenia, który pobudza włosy do odrostu, odżywia, energizuje, dotlenia skórę głowy i włosy. Działa regenerująco i tonizująco. Ekstrakt z czarnej rzodkwi wzmacnia włosy, stymuluje je do wzrostu, zapobiega wypadaniu, łamaniu się włosów. Olejek rycynowy nadaje gładkość, połysk na całej długości włosów. Stosowany systematycznie przez okres 2-3 tygodni sprawia, że włosy są zregenerowane, odżywione, lśniące i miękkie. Odzyskują zdrowie i piękny wygląd. Preparat zawiera naturalne antyoksydanty zawarte w ekstraktach ziołowych.


Lotion znajduje się w plastikowej butelce, z atomizerem, o pojemności 200 ml. Ma przezroczystą, wodnistą konsystencję o alkoholowym aromacie. Rozpyla się delikatną mgiełką. Należy go nanieść na skórę głowy i włosy (suche lub wilgotne), intensywnie wmasować i nie spłukiwać. Nie obciąża włosów. Przyczynia się do jeszcze łatwiejszego rozczesywania. Jest wydajny.
Nadaje się do codziennego stosowania. 


Pojemność: 200 ml / cena: około 25,00 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Seboradin Regeneracja używam już od dłuższego czasu. Cały zabieg jest dość czasochłonny ale naprawdę warto poświęcić kilkanaście minut na codzienną pielęgnację. Już po kilku użyciach zauważyła, że moje włosy stały się bardziej błyszczące, gładkie, odżywione, łatwe do rozczesywania i miękkie w dotyku. Zmniejszyła się również ilość wypadających włosów. Końcówki się nie łamią, ani nie rozdwajają. Wiadomo, sporadycznie znajduję jakieś niespodzianki na włosach, jednak ich stan ogólny oceniam na bardzo dobry. Produkty stosuję codziennie i mimo tego moje włosy nie są obciążone. Preparaty nie powodują przedwczesnego przetłuszczania się, co u mnie jest ogromnym plusem. Są wydajne. 
Podsumowując: seria w znacznym stopniu regeneruje strukturę włosa. Za niewielkie pieniądze możemy osiągnąć efekt jak z salonu bądź reklamy:) Polecam ją również osobom mającym problem z wypadającymi włosami. Jestem bardzo zadowolona z efektów :)



Stosowałyście tą serię? Jak się u Was sprawdziła?




Pozdrawiam!
M.

16 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale chętnie bym sprawdziła na moich włosach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla moich włosów również byłyby te produkty zapewne odpowiednie :)
    Wiele dobrego czytałam o nich .

    OdpowiedzUsuń
  3. Seboradin chodzi za mną od dłuższego czasu. Podejrzewam,że podobnie ja Ty, zakupiłabym całą serię.
    Kocham lotiony za ich błyskawiczny efekt i łatwość aplikacji.Myślę,że to właśnie na niego niebawem się skuszę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, ja jeszcze nie miałam produktów seboradin.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosowałam,ale pewnie do moich włosów by się nadał

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wygrałam kurację, ale tą z naftą kosmetyczną :) Mój lotion nie ma atomizera tylko zamknięcie na klik przez co strasznie ciężko się go nakłada, wkurza mnie to :( Fajnie, że u Ciebie kuracja tak zadziałała i żałuję, że nie wybrałam tej samej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej serii nie miałam. Za to uwielbiam kosmetyki do włosów wypadających - głównie szampon i maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej firmy, dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o tej serii dużo dobrego ; ) chętnie wypróbuję! + bardzo ładny post, tak ładnie podzielony, podoba mi się. i jescze jedno; świetna nazwa bloga ; ) wszystkowo. super. chętnie obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję:) Bardzo miło mi się zrobiło po przeczytaniu Twojego komentarza :)

      Usuń
  11. Nie miałam i nie słyszałam wcześniej, ale chyba wiem, co to za charakterystyczny zapach, bo używałam kiedyś szamponu z czarnej rzepy ;) Co nie oznacza, że to dla mnie nie do przejścia, ja ciągle poszukuję nowych, cudownych produktów do swoich włosów, bo na złość mojej fryzjerce je zapuszczam (powiedziała, że się na długie nie nadają, a ja udowodnię, że jest odwrotnie). Bardzo pomogło mi farbowanie naturalna henną - włosy zaczęły wreszcie zdrowo wyglądać i lśnić.Już niedługo wymienię sobie zdjęcie profilowe na takie z moimi nowymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widzę te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosa zregenerować się nie da, bo jest elementem martwym:) Ale można kondycjonować. Fajnie, że kuracja u Ciebie się sprawdziła, ja mam znowu całkiem inne włosy- zdrowe, ale przetłuszczające się :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam Twoje włosy na żywo i ... one mówią same za siebie! Masz przepiękne włosy i po recenzji tej trójcy wnioskuję, że przyczyniły się te produkty do tego- zatem są godne mej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń