piątek, 7 lutego 2014

Spotkanie blogerek w Puławach 10.05.2014 - możliwa współpraca

Cześć,

Na spotkaniu blogerek mamy okazję rozpocząć współpracę z firmą CHENICE :)

 
CHENICE SYSTEM POLSKA to partner handlowy i polski przedstawiciel amerykańskiej firmy kosmetycznej Chenice Beverly Hills specjalizującej się w produkcji nowoczesnej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów opartej na technologii liposomowej.
Znakomitość i doskonałość produktów Chenice wybiega ponad przeciętność i jest zaliczana do grupy produktów PREMIUM.
Opinię taką firma Chenice zawdzięcza wykorzystaniu w procesie produkcji najnowszych osiągnięć techniki oraz naukowej wiedzy opartej na wieloletnich doświadczeniach.
Firma przywiązuje ogromną wagę do kwestii skutecznej ochrony włosów przed chemicznym zniszczeniem.

Specjalna technologia, która jest strzeżoną tajemnicą firmy umożliwia produkcję kosmetyków potrafiących skutecznie odbudować nawet najbardziej zniszczone zabiegami włosy. Jest to możliwe dzięki naturalnym składnikom zawartym w produktach, które skutecznie wnikają głęboko do wnętrz włosa dzięki tzw. liposomowym nośnikom wzmacniając jego strukturę oraz chroniąc włos przed zanieczyszczeniami i tworząc tym samym jego zdolność do samo-rekonstrukcji.
Chenice Beverly Hills jest jedyną firma produkującą kosmetyki do pielęgnacji włosów na bazie technologii liposomowej.




Pozdrawiam,
M.

41 komentarzy:

  1. Świetny wstęp do spotkania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie fajnie.:-) zazdroszcze spotkania.:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam ofertę produktową i ...wow, świetne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z tego co czytałam są to preparaty bardzo skuteczne. Obejrzałam również filmiki na yt i jestem pod wrażeniem :)

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, czekam na więcej ifnormacji już po spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz po spotkaniu i przetestowaniu informację o kosmetykach z Chenice :)

      Usuń
  5. a macie jeszcze wolne miejsca? Bo mam tak blisko,że nie chciałbym stracić okazji poznania dziewczyn z mojej okolicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety lista jest zapełniona na chwilę obecną.. Będę pamiętała o Tobie następnym razem:) A skąd jesteś jeżeli mogę zapytać?:)

      Usuń
    2. o to szkoda... mieszkam koło Agi z kobiecego lajfstajlu;) a w pulawach jestem kilka razy w tygodniu :)

      Usuń
    3. jakby się zwolniło miejsce to jestem chętna:)

      Usuń
    4. O patrz jaki ten świat mały:) Agę już miałam okazję poznać osobiście (na tym spotkaniu też będzie). Mam nadzieję, że i my będziemy miały okazję się spotkać:)
      Ok, będę pamiętała jeżeli zwolni się miejsce :)

      Usuń
    5. Też mam nadzieję,że będziemy miały okazje się poznać;)

      Widziałam u Agi bannerek;) nie widziałyśmy się od czasów liceum , ale skoro blogowy świat jest taki mały to może się jeszcze uda:)

      Usuń
    6. Na pewno okazja będzie jeszcze nie jedna :)
      W sumie to można się kiedyś spotkać nie na jakimś oficjalnym spotkaniu tylko tak przy piwie i pizzy ;)

      Usuń
  6. Na piwko i pizzę jestem chętna;) Zawsze znajdę wolny wieczór;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co drugi dzień mam wolny wieczór;) Trzeba dać Adze znać i widzimy sie przy piwie ;)

      Usuń
    2. no to teraz wszystko w rękach Agi;)

      Usuń
    3. a może byście się tak do Lublina na to piwko i pizze wybrały, co?:P
      Szkoda, ze wolnych miejsc już nie ma. Pozostaje mi czekać na fotorelację i zobaczyć jak dobrze się bawicie:)

      Usuń
    4. A może się wybierzesz do nas do Puław?:) Daleko nie jest... ;)

      Usuń
    5. Dziewczynki moje kochane! Kiedy tylko Wam odpowiada to pędzę się spotkać :)
      Ja do Puław mam kawałeczek, więc nie ma problemu :D W tym tygodniu nawet mogę, bo mam jeszcze ferie. Tylko sobota odpada. A tak to jestem do dyspozycji o każdej porze :D

      Usuń
    6. Proponuję środę albo piątek, wtedy mam popołudniówki wolne ;) Czyż byś się Aga wybierała na spotkanie do Lublina w sobote?:D

      Usuń
    7. Nieee, do Warszawy ;) o Lublinie nic mi nie wiadomo...
      a Ty będziesz w Lublinie?
      Ok, to środa mi pasuje :D

      Usuń
    8. Ja nie, Marzena się wybiera ;) Ok to na środę jesteśmy umówione:D Godzina i miejsce do ustalenia:D Proponuję "Remizę" - mają pyszne grzańce za piątkę ;)

      Usuń
    9. Aaaaha :))
      A żarełko dobre tam jest? Bo coś bym przekąsiła :P I gdzie znajduje się ten lokal? w sensie ulica i punkty charakterystyczne :D

      Usuń
    10. Tak, dobre! Jak dla mnie najlepsza pizza w mieście :) Są też sałatki, kebab:) Tu trzymaj ich stronę http://www.remiza.pulawy.pl :)
      Jutro odezwę się do Ciebie na fb i sie dokładnie zgadamy:)

      Usuń
    11. o dziewczyny środa totalnie mi nie pasuje, ale czwartek, piątek mogę być :) co wy na to?

      Usuń
    12. Czwartek mnie nie pasuje ale piątek wydaje się być ok:) Tylko tak późnym popołudniem raczej ;)

      Usuń
    13. ok to piątek mi pasuje ;)

      Usuń
    14. W jakich godzinach?:) Moni masz fejsa? Bo tam nam łatwiej będzie się kontaktować :)

      Usuń
    15. nie mam. możesz pisać na maila : moni0212@op.pl
      Godziny wieczorne ;) dopasuje sie ;)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki za Twoją współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądałam ofertę i całkiem ciekawie to wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. widze ze oni maja farby do koloryzacji....bardzo ciekawa marka..kosmetyki na pewno doskonałe !

    OdpowiedzUsuń
  10. ejj ja nic nie wiem o spotkaniu :c

    PaulinaShow

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo Puławy to bliziutko mnie :) fajnie,że się Dziewczyny spotykacie i macie mozliwość zazpoznania sie z nowym produktem :) ja nigdy na takich spotkaniach jeszcze nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń