niedziela, 30 marca 2014

Dermedic hydrain 3 - płyn micelarny.

Witam Wszystkich!

Dziś przedstawię Wam moje odczucia na temat płynu micelarnego Dermedic hydrain 3. Całą seria, która składa się z 11 produktów, przeznaczona jest do skóry wyjątkowo wysuszonej, wymagającej intensywnej terapii nawadniającej.

Opis producenta:
Woda jest niezbędna jest do prawidłowego funkcjonowania organizmu, a jej niedobór w organizmie powoduje odwodnienie, co uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie jego poszczególnych układów. To z kolei wiąże się z zaburzeniem procesów życiowych. Nawet niewielki niedobór wody w skórze może doprowadzić do poważnych zakłóceń w procesach odnowy tkankowej i rozregulowania systemów ochronnych.

Składniki aktywne:
Woda termalna, Kwas Hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna

    Również dla osób nie tolerujących tradycyjnych preparatów do demakijażu
    Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości
    Nie podrażnia oczu – hypoalergiczny
    Nie wysusza skóry jak inne środki myjące
    Nie zatyka porów
    Nie pozostawia filmu na skórze

Rezultat:
Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości
 



Płyn micelarny znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml. Jest to bezbarwna, klarowna i bezwonna ciecz. Posiada bardzo wygodne otwieranie, na tzw. "klik" dzięki czemu z łatwością dozujemy preparat na wacik i nie musimy się martwić, że wycieknie nam go zbyt dużo.


Produkt nie podrażnia ani nie wysusza mojej skóry. Nie szczypie również w oczy. Jest bardzo delikatny. Dzięki zawartości Urea - mocznika wysoko w swoim składzie idealnie nawilża naskórek. Rewelacyjnie tonizuje skórę. Nie pozostawia na skórze lepkości, bardzo dobrze się wchłania.
Muszę się jednak przyczepić co do jego działania przy zmywaniu makijażu. Niestety... nie robię go jakiegoś mocnego a muszę się męczyć i "szorować" wacikiem oczy i twarz pół godziny (!), żeby dokładnie zrobić demakijaż. Z tego powodu właśnie zajął u mnie na półce miejsce toniku i z tym radzi sobie świetnie.


Skład:
Skład: Aqua, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantolin, Lactic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.


Cena: około 20 zł / 200 ml


Jak sprawdził się u Was?


Pozdrawiam,
M.

14 komentarzy:

  1. u mnie radził sobie z demakijażem :) bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo 'profesjonalnie' , 'aptecznie' pomyslałam - pewnie mega drogi, a tu 20 zł ;) chyba warto wypróbować jeśli lubi się płyny micealrne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być ciekawy i te 20 zł to dobra cena by wypróbować go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam płyny micealarna mój faworyt to ten od Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tego jeszcze nie mialam ale czytałam sporo o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę żele do mycia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii krem nawadniający, jest bardzo fajny. A o płynie micelarnym to już któraś z kolei recenzja, że nie radzi sobie dobrze ze zmyciem makijażu..a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam obecnie płyny miceralnego z biedronki i sobie go chwalę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też faworyzuję micela z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Micele chyba generalnie kiepsko sobie radzą z demakijażem oczu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że nie lubię męczyć się przy demakijażu oczu, więc raczej się na niego nie skuszę. Wolę płyn z Lirene lub z Be Beauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. polecam rękawicę do demakijażu glov. łatwy demakijaż i tylko przy pomocy wody! uwielbiam ją:) możecie kupić na www.glov.co

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, a mnie radził sobie z demakijażem bez problemu, byłam z niego bardzo bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no u mnie też nie do końca sprawdził się jako pogromca makijażu. Ideałem nie jest ale jest całiem całkiem. Wolę jednak micele z Topły.

    OdpowiedzUsuń