piątek, 21 marca 2014

Enjoy - nudziak na paznokciach ;)

Witam Was w piękny słoneczny dzień! W końcu to pierwszy dzień wiosny więc musi być słonecznie;)

U mnie termometr pokazuje 23 stopnie w cieniu. Aż chce się żyć i spędzać dzień aktywnie na dworze!

Właśnie na takie dni idealnie nadaje się nudziak od Enjoy. Dziś przedstawię Wam odcień nr 29. 

Jest to cielisty kolor z maleńkimi drobinkami ;) Mam naprawdę białe i mocne końcówki paznokci i lakier niestety ich nie pokrywa w 100%. U mojej siostry płytka została pokryta całkowicie i nie było żadnych białych prześwitów.

Opis producenta:
Bardzo trwały, z pięknym połyskiem. Dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia. Daje efekt pięknych, zadbanych paznokci.

Lakier znajduje się w zgrabnej buteleczce o pojemności 9 ml. Posiada wygodny w użyciu pędzelek dzięki czemu lakier z łatwością rozprowadza się po płytce paznokcia. Konsystencja nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka. Do ładnego pokrycia wystarczą dwie warstwy. Ja jednak nałożyłam trzy, ponieważ myślałam, że uda mi się zamaskować moje białe końcóweczki:) Niestety się nie udało. Wysycha bardzo szybko co jest dużym atutem. Lakier nie wyciera się na końcach, jednak po około 2 dniach możemy się spotkać z niespodzianką - odpryskiem. Łatwo się zmywa, nie barwi płytki paznokcia.
 

Bardzo się polubiłam z tym lakierem :)

Cena: 5,99 zł / 9 ml


Jak Wam się podoba?



Pozdrawiam,
M.

18 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenny kolorek :) i taki idealny na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi prawie wszystkie lakiery po około 2 dniach odpryskują :( A ten kolorek bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor, dobrze będzie się prezentował jaka baza np. do zdobienia :) Ja mam taki szary i uwielbiam ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo delikatny - podoba mi się, choć wiesz, że lubię szaleć z kolorami. :) Ale ten idealnie nadaje się np. do pracy.:)

    Niestety trwałość tych lakierów nie jest powalająca. Tym bardziej, że za tę cenę możemy mieć bardziej trwalszy lakier Ados. :) Sprawdź sobie tę firmę, jeśli nie znasz. Pięknie kryjące lakiery za około 6-7 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ładny, ale by u mnie tylko leżał bo rzadko kiedy używam takich kolorów mimo, że mam ich sporo : p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za nudziakami na swoich paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie nudziaki jakoś się przejadły, wiosna stawiam na pastele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wybieram kolory chyba pod wpływem humoru ;) ten jest super na wiosnę.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Uwielbiam lakiery w kolorze nude :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio wolę ciemniejsze odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru :) Nudziaki chyba tak mają, że są dość słabo kryjące ( chodzi mi o zakrycie Twoich białych końcówek ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor choć ja wolę bardziej intensywne

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek! Ja w swej kolekcji nie mam żadnego nudziaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czasami decyduję się na nudziaki, ale wolę wyrazistrze kolory na swoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie neutralne kolory od czasu do czasu, na elegancką okazję jak znalazł! Taki niezobowiązujący, a jednocześnie schludny mani :).
    Szkoda, że pogoda nam się popsuła:(((

    OdpowiedzUsuń