poniedziałek, 17 marca 2014

Lepszych w świecie nie znajdziecie - lakier PEASE :)


Witajcie w ten ponury dzień! U Was za oknem też tak szaro i wietrznie?

Na poprawienie nastroju w pochmurne dni proponuję wesoły kolor lakieru PAESE - jest to odcień nr 118 o przedłużonej trwałości. To mój pierwszy lakier z tej firmy i pokochałam go za całokształt! A dlaczego? O tym poniżej :)

Opis producenta:
Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję. Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.


Lakier znajduje się z zgrabnej, eleganckiej buteleczce o pojemności 9 ml. Wyposażony jest w idealnie wyprofilowany pędzelek, dzięki któremu produkt z łatwością rozprowadzamy po płytce paznokcia. Z łatwością możemy dojść do każdego zakamarka nie brudząc przy tym skórek dookoła. Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka. Podczas aplikacji nie tworzy smug. Wystarczy jedna warstwa - lakier ma idealne krycie! Szybko wysycha i utrzymuje się na paznokciach około 5 dni

Dla mnie cud, miód i malina :)




Tak wygląda na paznokciach:


Cena: 15,90 zł / 9 ml


A tak lakier prezentuje się w wersji matowej. 
Do zmatowienia użyłam top coat matte od lovely:



Jak Wam się podoba kolor w obu wersjach?
Lubicie lakiery PAESE?


Pozdrawiam,
M.

12 komentarzy:

  1. Kolorek bardzo wiosenny :) Lubie takie kobiece czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ich lakiery są godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze styczności z tym lakierem, bardziej podoba mi się z połyskiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tego czerwień na ustach i można biec na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona marka lakierowa (jeszcze się nie zawiodłam). :D Piękny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi lakier od nich odpryskiwał już po godzinie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może miałaś jakąś wadliwą serię... Ja mam 3 odcienie i żaden mnie nie zawiódł :)

      Usuń
  7. sliczna fotka z bazia :)
    bardzo fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet kolor ma taki apetycznie malinowy :) Dla mnie zmatowiona wersja taka sobie, błyszcząca wymiata! Nominowałam Cię do Liebstera, zapraszam po pytania, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach :)

    Sama mam jeden lakier Paese - piaskowy. I powiedzmy, że nie jest taki zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W buteleczce wygląda inaczej niż na pazurkach :)
    Podobają mi się takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń