czwartek, 6 marca 2014

Letnie ombre na paznokciach.

Hej!

Dziś zaprezentuję Wam moje pierwsze zdobienie paznokci w stylu ombre. Od dawna podobały mi się takie "cieniowania" ale za nic nie wiedziałam jak się do tego zabrać. W końcu zainspirowałam się filmikiem na yt i udało się:) Oto efekt:



Do wykonania mani użyłam dwóch letnich odcieni lakierów miss sporty: słonecznego (nr 453) i brzoskwiniowego (nr 452). Recenzję można przeczytać tutaj


Jako bazę użyłam koloru jaśniejszego, żółtego - jest wesoły i wydał mi się odpowiedni. Końcówki pocieniowałam za pomocą gąbeczki ciemniejszym odcieniem. Troszkę było zabawy z ciapaniem gąbeczką ale dla efektu naprawdę warto:)


Jak Wam się podoba takie zdobienie?



Pozdrawiam,
M.

16 komentarzy:

  1. super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko pięknie Ci wyszło. U ciebie jest już wiosna ;)
    Ja już oglądałam wiele filmików, tylko efektów...brak

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie :) jakbyś przeciągnęła bezbarwnym lakierem lub topem to był by jeszcze ładniejszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda, ja jeszcze nie robiłam na swoich paznokciach ombre ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo letnie połączenie :) Mi się podoba, świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie połączenie kolorystyczne... Wiosna w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Cie serdecznie i pragnę poinformować że nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz u mnie http://dzixonafit.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt. ja mam zbyt krótkie paznokcie aby cokolwiek z nimi zrobić

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie,akurat takie wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  10. to ombre jest cudowne !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci wyszło! Uwielbiam ten sposób zdobienia, jest prosty i bardzo efektowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki rzeczywiście bardzo letnie! Kojarzą mi się trochę z zachodem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie kolorów, piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie kolorki fajne! Takie radosne! :)
    I fajnie połączone :)

    OdpowiedzUsuń