poniedziałek, 31 marca 2014

Matt w eleganckim wydaniu.

Witam!

Dziś na blogu gości eleganckie zdobienie paznokci. Jest ono bardzo łatwe do wykonania a za razem daje niesamowicie efektowny wygląd. Kolory są delikatne jednak rzucają się w oczy. W pracy koleżanki od razu zauważyły i chwaliły jak pięknie wyglądają:) ...czyli prostota ma wewnętrzną magię ;)

Pokaże Wam je z dwóch perspektyw. Jak pierwsze będą paznokcie na tle czerwonej róży a drugie na białym, neutralnym planie. Nie wiedziałam które zdjęcie wybrać - jedno i drugie ma swój urok.



Cały mani powstał dzięki poniższemu zestawowi :


Od lewej:
Rimmel Brit Manicure 433 ivory tower - 12 ml
Wibo glamour nails nr 5 - 9,5 ml
Lovely matte top coat - 8 ml


Wykonanie:
1. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Rimmel Brit Manicure i poczekałam aż wyschnie. Na szczęście długo mu to nie zajmuje.
2. Końcówki paznokci pokryłam złotym lakierem Wibo Glamour Nails nr 5. Znów czekałam aż całość wyschnie - tutaj niestety zeszło się trochę dłużej.
3. Po całkowitym wyschnięciu całość pokryłam matowym Top Coat z Lovely.
4. Teraz należy naprawdę uważać żeby nie uszkodzić mani :) Gotowe :)


Jak Wam się podoba zdobienie?


Pozdrawiam,
M.

22 komentarze:

  1. Bardzo elegancko Ci to wyszło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący ten lakier z Wibo :) A całość bardzo ładnie i schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zestawienie - uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miałaś fajny pomysł na zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wygląda! Ja najbardziej chyba lubię takie proste zdobienia, mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda:) Mialaś świetny pomysł :) I jak ładnie to wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten lakier Wibo glamour, podoba mi się takie matowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się taki efekt podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ! Bardzo elegancko i gustownie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy sposób. Mam lakier zloty z Wibo i jakoś mnie nie zachęca do używania. Planuję go oddać w rozdaniu. U ciebie prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do zobaczenia na spotkaniu w Puławach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt wyszedł na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się Twoje mani - jest eleganckie, wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny cudowny cudowny bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. super połączenie ;) ja unikam złota , ale warto go właśnie w ten sposób przemycić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy sposób na przemycenie złota.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten subtelny kolor złota.

    OdpowiedzUsuń