wtorek, 25 marca 2014

Paznokcie "na ostro" ;)


Hej!

Coś ostatnio często goszczą tu paznokcie;) No cóż... mam w czym przebierać i co Wam pokazywać dlatego lakiery będę prezentowała dość często. Wczoraj liczyłam swoje zbiory. Bez powtarzających się i bez odżywek mam ich aż 207!!!! Takiego wyniku się nie spodziewałam:D Ciekawa jestem ile liczy Wasza kolekcja? :)

Dziś zaprezentuję dwa odzienie lakierów Enjoy - mianowicie nr 22 (bordowy) i nr 32 (czarny). Nakleiłam również naklejkę, jednak nie pamiętam z jakiej jest firmy.


Moja opinia na temat dwóch lakierów jest identyczna, dlatego napiszę opinię łączoną :)



Lakiery znajdują się w zgrabnej buteleczce, każdy o pojemności 9 ml. Seria freestyle posiada wygodny w użyciu pędzelek - grubość i długość są idealne, dzięki czemu lakier z łatwością rozprowadza się po płytce paznokcia. Konsystencja nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka. Do idealnego pokrycia potrzebne jest nałożenie dwóch warstw, jednak jedna również będzie wystarczająca jeżeli ktoś nie ma zbyt białych końcówek. Produkty bardzo szybko wysychają. Po około 2 dniach lakiery zaczynają odpryskiwać. Można z łatwością przedłużyć ich trwałość pokrywając je top coat'em. Są to kolory ciemne a mimo to bardzo łatwo je zmyć i nie tworzą kolorowych smug na skórkach. Nie odbarwiają ani nie wysuszają płytki paznokcia.



Cena: 5,99 zł / 9 ml


Jak Wam się podobają?


Pozdrawiam,
M.

19 komentarzy:

  1. Kolory bardzo moje :) uwielbiam takie polaczenie ale póki co nie kupuje już żadnych nowych lakierów bo i tak nie mogę malować paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe połączenie, fajne kolorki:)
    Nie wiem jak to się stało ale jeszcze nie natrafiłam na lakiery tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna czerwień i taka głęboka czerń. Szkoda, że trwałość jest taka kiepska. Obecnie mam na paznokciach Orly i 6 dzień bez szwanku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień czerwieni. Ja co prawda swoich lakierów nie liczyłam, ale taką kolekcje jak Twoja lakierowa, mam w postaci perfum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tenn czerwony świetny! :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszące połączenie czerwieni z czernią :)
    Rewelacyjne zbiory lakierów masz ..wow, ja mam dużo mniej, ale też wystarczająco dużo dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna ta czerwień :) 207 lakierów?! Oszalałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zupełnie nie znam tych lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. To chyba moje ulubione kolory lakierów :)
    zawsze wyglądają elegancko :)

    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, pięknie i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentują te kolory razem zestawione! Klasycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czerwone lakiery do paznocki,ot co :)

    A kolekcja - pokaźna! Ja zapewne nawet nie mam 50 sztuk tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniczko klasyka górą ;) Jest na ostro-masz rację ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się buteleczki, są bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko jedyna! Tyle lakierów?! :D Hahaha! Niezła jesteś, na prawdę :) Podoba mi się połączenie czerni z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OBS=OBS?
    KOM=KOM?
    A PROPO PRZECUDOWNY I ŚLICZNY BLOG..KC KC KC

    http://more-than-tumblr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne paznokcie! uwielbiam czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz :) Używam aparatu FUJIFILM FinePix S1800, także żadnej tam wypaśnej lustrzanki :)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kooocham czerwienie na pazurkach :)
    Fajnie te dwa lakiery współgrają ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń