piątek, 14 marca 2014

Wiosenna malinka od Enjoy.

Cześć!

Wiosna zbliża się wielkimi krokami i moje paznokcie również ją czują. Wszystko dzięki malince od Enjoy:)

Miałyście już okazję poznać lakiery Enjoy? Jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką i przyznam, że jestem nią zachwycona! Dziś zaprezentuję Wam lakier freestyle nr 15.

Opis producenta:
Bardzo trwały, z pięknym połyskiem. Dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia. Daje efekt pięknych, zadbanych paznokci.


Lakier znajduje się w zgrabnej buteleczce o pojemności 9 ml. Posiada wygodny w użyciu pędzelek - grubość i długość są idealne, dzięki czemu lakier z łatwością rozprowadza się po płytce paznokcia. Konsystencja nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka. Do idealnego pokrycia potrzebne jest nałożenie trzech warstw, jednak nie jest to uciążliwe, ponieważ produkt bardzo szybko wysycha. Lakier nie wyciera się na końcach ani nie odpryskuje. Jest bardzo trwały. Spokojnie i bez problemu utrzymuje się około 5 dni. Kolor "na żywo" jest bardziej wyrazisty, wygląda na paznokciach tak jak prezentuje się na pierwszym z poniższych zdjęć.




 


Cena: 5,99 zł / 9 ml

Na pewno nie będzie to mój jedyny lakier enjoy:)


Jak Wam się podoba?


Pozdrawiam,
M.


10 komentarzy:

  1. o jaki śliczny ;) bardzo wiosennie tu u Ciebie ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze lakierów z Enjoy, ale widzę trzeba nadrobić, świetny odcień i cena jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam,że styczności jeszcze z nimi nie miałam,ale prezentuje się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, coś pomiędzy maliną a koralem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę rozejrzeć się za tą marką, trwałość mnie zachęciłam. Pomimo, że mam zapasy lakierów pewnie jeszcze na pięć lat, ale na wiosnę mile widziana nowa buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny,wiosenny kolorek .Ja mam taki szary odcień i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego słyszałam o tej firmie, jednak nigdy nie widziałam ich kosmetyków w sklepach. A szkoda - z chęcią bym się na jakiś skusiła :)

    OdpowiedzUsuń