środa, 9 kwietnia 2014

Co skrywał mój PAESE BOX? :)


Hej!

Ostatnio PAESE kusi swoimi boxami i tym razem, już po raz drugi, zdecydowali się na sprzedaż wysyłkową swoich produktów. Było to pudełeczko z lakierami:) Jako lakieroholiczka nie mogłam przegapić takiej okazji! Za 5 lakierów + 2 odżywki musimy zapłacić jedyne 39 zł :) Jest to cena bardzo niska, gdyż 1 lakier kosztuje 15,90 zł. 




W swoim boxie znalazłam dwa dodatkowe produkty:) Byłam bardzo zaskoczona - świetna niespodzianka!:) Są nimi błyszczyk do ust long kiss nr 835 i podkład pielęgnujący dla cery z niedoskonałościami nr 603. Prezent, jak i cała zawartość pudełeczka, bardzo mi się podobają! Kolory lakierów są obłędne! <3 
Niedługo zaprezentuję ich na blogu :)



Zawartość mojego pudełeczka:



Skusiłyście się na ten box?
Jak Wam się podobają lakiery?


Pozdrawiam,
M.

30 komentarzy:

  1. Ja się na lakierowy box nie skusiłam, ale na poprzedni taaak :)
    I jak będzie jeszcze box różno-kosmetyczny to na pewno kupię :)
    A zdziwiłabym się gdybyś Ty nie kupiła lakierowego, haha :D
    Bardzo fajne kolorki lakierów Ci się trafiły, no i super, że jeszcze do lakierów niespodzianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne odcienie lakierów widzę :) No i super, że znalazłaś w pudełeczku dwa niespodziewane produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nie skusiły te boxy, bo ja akurat mam dużo lakierów, choć lakiery bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory lakierów, kusząca cała zawartość muszę przyznać. Poznała jeden lakier Paese / fiolecik/ i super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro go zamawiam, bo jakosc tych lakierow jak dla mnie bije Essie na glowe. To chyba najlepsze lakiery do moich paznokci.:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory lakierów faktycznie są bardzo ładne! Także bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na lakierowy box nie zdecydowałam się, ale jak pojawi się kosmetyczny to biorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie miałam jeszcze żadnego boxa i nie planuję mieć :p

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZEPIEKNE KOLORY LAKIERÓW W SAM RAZ NA WIOSNĘ.

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery bardzo ładne ;) kolory na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ten błyszczyk już mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pięknie, landrynkowo pachnie... :)

      Usuń
  12. Nie spotkałam się jeszcze nigdzie poza blogami z marką Paese, a ich kolorki lakierów naprawdę mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również stacjonarnie się ze stoiskiem PAESE nie spotkałam - decyduje się u nich na zakupy przez Internet ;)

      Usuń
  13. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolorki tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej nie byłabym zadowolona z zawartości tego BOX'a...Już kilka razy skusiłam się na coś podobnego i bardzo tego żałowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu;) Ja jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  16. Nie wiedziała że pease ma taki box ;o Dość ciekawe :)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie , może również Ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakiery są przepiękne!! Mega się opłaca:)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna zawartosc..mam ten podkąld ale do cery mieszanej jaka mam ja sie nie nadaje strasznie mnie zapycha :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak sprawdzi się u mnie. Będę go testowała jak się troszkę opalę - na razie jest za ciemny ;)

      Usuń
  19. Fajnie, że w pudełeczku znalazłaś dwie kosmetyczne niespodzianki :)

    Sama skusiłam się tylko na PinkJoy'a - jeżeli chodzi o kosmetyczne boxy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na razie zrobiłam sobie szlaban na lakiery :) Ale pudełko faktycznie się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kolory ;D jaki numerek ma ten róż?

    OdpowiedzUsuń