poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Kawa z mlekiem od PAESE :)

Cześć!

Niedawno pokazywałam Wam zawartość mojego wspaniałego PAESE box a dziś przychodzę z recenzją jednego z lakierów, który znalazłam w pudełeczku. Jest to numer 353.

Jak już wiecie mam sentyment do lakierów z tej firmy i uważam, że są one jednymi z najlepszych dostępnych na rynku. Posiadają wszystkie te cechy, których oczekuję od mojej emalii. Mam w swoim zbiorze kilka odcieni z serii o przedłużonej trwałości i żaden z nich nigdy mnie nie zawiódł:) 


Opis producenta:
Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję. Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.


Lakier znajduje się z wygodnej buteleczce o pojemności 9 ml. Posiada bardzo dobrze wyprofilowany pędzelek, który ma odpowiednią długość, grubość i wielkość włosia. Dzięki niemu z łatwością dotrzemy do każdego zakamarka paznokcia, nie brudząc przy tym skórek.


Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka - śmiem twierdzić idealna;) Jedna warstwa kryje pięknie a dwie to już ideał. Świetnie pokrywa płytkę paznokcia i nie ma żadnych przebłysków! Podczas aplikacji nie tworzy smug. Szybko wysycha i utrzymuje się na paznokciach około 5 dni. Nie próbowałam pokrywać go topem w celu sprawdzenia przedłużenia trwałości ale mam to w planach;) Z łatwością się zmywa, nie odbarwia płytki  ani jej nie wysusza. Lakier na paznokciach wpada w odcień żółtego ale to za sprawą lampy. W rzeczywistości prezentuje się jak w buteleczce :)



Cena: 15,90 zł / 9 ml


Jak Wam się podoba kolor? Mnie bardzo:)

Pozdrawiam,
M.

33 komentarze:

  1. trochę dziwny kolor, osobiście bym się nie zdecydowała na taki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ale w buteleczce wygląda lepiej , na paznokciu wpada trochę w żółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wina lampy bo zdjęcie było robione wieczorem;)

      Usuń
  3. A mnie się podoba i w buteleczce i na paznokciu. Lubię takie trochę 'inne' lakiery :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery Paese - mam odcień "krówkowy" i bardzo często gości on na moich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta lampa wypaczyła kolor, ale kawa z mleczkiem zawsze jest super ;) Ja lubię łączyć ja z bielą i brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To raczej taka kawa Inka.:-) paese to moja milosc, wiec wszystko mi sie od nich lakierowego podoba.:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek, szkoda, że lampa przeinaczyła kolor, bo w buteleczce mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo, naprawdę bardzo podoba mi sie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie mój kolor :) bardziej wpadałby w moje gusta gdyby nie miał aż tylu żółtych tonów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś w buteleczce prezentował się ładniej ;) Na pazurkach taki bardziej żółtawy on jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. W butelce bardziej mi się podobał - na paznokciach zupełnie nie jest,to...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój lakier z tej serii zbyt szybko zgęstniał, u Ciebie też tak się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardziej podoba mi sie w butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio coraz bardziej przekonuję się do tak jasnych kolorków ;) podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam bardzo podobny kolor, ale z golden rose:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolorek, pasujący do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie, zdecydowanie nie mój kolor, ale skoro tak zachwalasz te lakiery, muszę któregoś odcienia spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zszokował mnie ten kolor, bo w buteleczce wygląda całkiem inaczej :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. hmmm muszę przyznać, że to nie mój kolor. na moich paznokciach wygadałby tragicznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Na swoich paznokciach nie lubię zbyt jasnych kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie się prezentuje, taki trochę niepozorny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmmm jesli fkatycznie sie prezentuje tak jak w butel;eczce to fajnie ;D podoba mi sie ;D lubie te serie lakierow ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam ich lakierów ale za to cienie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę hmmm.. dziwnie wygląda na paznokciach ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Średnio mi się podoba akurat ten odcień, ale Paese ma fajne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  26. idealny na codzień.
    dobrze kryję ;)

    OdpowiedzUsuń