niedziela, 20 kwietnia 2014

Neonowy lakier Miss Selene

Cześć!

Nie trudno zauważyć, że bardzo lubię lakiery do paznokci :) Do mojej kolekcji dołączył niedawno Miss Selene  o numerze 215.

Jak Wam się podoba taki kolorek?
Maleńka buteleczka, wypełniona intensywnym, neonowym odcieniem... Nie mogłam się oprzeć, by go nie wypróbować. Niewielkim, precyzyjnym pędzelkiem, szybko nałożymy kolor na paznokcie. O smugach możemy nie myśleć, ponieważ na pewno w przypadku tego odcienia, nie ujrzymy ich. 
Pigmentacja lakieru jest średnia, dlatego płytki paznokci należy pokryć 3 warstwami. Moje białe, zdecydowanie odznaczające się końcówki paznokci, wymagają nawet większego krycia - 4 warstw. O ile pierwsza warstwa szybko wysycha, kolejnym musimy "poświęcić" więcej czasu. Trwałość lakieru to w moim przypadku 3 dni. Polecam dodatkowo pokryć go  top coatem, który wydłuży trwałość koloru. 
Lakier zmywa się bardzo łatwo, nie pozostawiając przebarwionych czy wysuszonych płytek paznokci.

Nie żałuję, że go kupiłam! Lakiery neonowe mają to do siebie, że potrzeba nałożenia większej ilości warstw, by ładnie kryły. Sprawdziłam to na kosmetykach innych, również droższych marek.
Kolor nr 215  świetnie sprawdzi się w ciepłe dni :) Jego cena jest niewielka - 2,70 zł, więc myślę, że warto wypróbować inne warianty kolorystyczne.





Zakupu dokonałam w sklepie
http://www.dobrarada.com.pl
Polecam :)



34 komentarze:

  1. Lubie takie odcienie.:-) neonowa limonka jest moim ulubionym, jesli chodzi o jaskrawe kolory.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wymiękam. nie odważyłabym się ;)
    a na twoich paznokciach wszystkie kolorki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na paznokciach wygląda świetnie ale 3 warstwy?! No way. To nie dla mnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przemawia do mnie ten neonek :) U siebie na paznokciach go nie widzę ale u Ciebie ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek! Ja mam 4 lakiery te mini, ale inne odcienie :) Polubiłam je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Neony na moich paznokciach nie prezentują się najlepiej, ale u Ciebie wygląda fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z tej serii miętkę i też z kryciem nie jest lekko...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go w wersji pomarańczki i luubie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś lakiery Selene są swietne i calkiem dlugo sie trzymaja na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny :D mam podobny i coś mnie wzięło na neony :D chyba będę w nich chodzić całe lato :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię te lakiery;) ten daje po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle daje po oczach haha, ale podoba mi się, zawsze to coś innego. Na lato będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny odcień :) Używałam kiedyś tych lakierów :) Piękne zdjęcia tak przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze nakładam najpierw 1 warstwę białego lakieru i 2 neonowego wtedy jest najlepszy efekt

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go jest to ciekawy kolor..ni to zołty nie to zielen..jak najbardziej na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery SELENE są tanie i na prawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :)
    zapraszam do mnie może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię lakiery tej firmy. Są naprawdę tanie a dają świetny efekt. Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow..bardzo wyrazisty kolorek :) Kiedyś miałam kolczyki takie malutkie, prostokątne w identycznym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super odcień, będę polować na taki ! Czekam na następne posty, będę tutaj zaglądać częściej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. O dziwo, nigdy nie miałam lakierów z tej serii ;) A kolorek jest idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, nie wiem czy odważyłabym się tak oczodajno pomalować paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaa! Jaki mega kolor! cudo :D
    nie mam żadnego neona i chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się, sama nie mam neonowych lakierów

    OdpowiedzUsuń