sobota, 19 kwietnia 2014

Pastel peach od Golden Rose.


Cześć!

Mimo, że mam już pokaźny zapas lakierów do paznokci, to cały czas wzbogacam swoją kolekcję o nowe odcienie. Niedawno dołączył do niej niesamowity pastel peach od Golden Rose z serii Paris o numerze 242. To właśnie jemu będzie poświęcony dzisiejszy post :)





Pastel peach to uroczy, ciepły kolor, idealny na wiosnę i lato. W buteleczce przypominającej kształtem wieżę Eiffla, znajduje się kosmetyk o idealnej konsystencji oraz właściwie wyprofilowanym, choć dosyć cienkim pędzelku. Na płytce paznokcia rozprowadza się równomiernie, nie pozostawiając smug. Niewątpliwie jego zaletą jest szybkość wysychania. Problem może stanowić jednak krycie. Dopiero trzecia, a nawet czwarta warstwa koloru, dobrze pokrywa paznokcie. W moim przypadku może się dziać tak dlatego, że mam intensywnie białe końcówki paznokci i bardzo trudno je "zamalować".  

Ta kwestia nie przeszkadza mi jednak na tyle, by skreślić ten lakier. Wszystko dlatego, że odcień pastel peach absolutnie mnie urzekł. 

Trwałość emalii Paris jest według mnie dobra. Utrzymuje się na płytkach 3-4 dni, nie odpryskując. Po tym czasie zaczyna się ścierać z końcówek paznokci. Lakier łatwo zmyjemy. Nie pozostawia on po sobie śladu w postaci odbarwień na płytce, czy przesuszenia.

Podsumowując:
  • lakier ma cudowny kolor
  • dobrze się rozprowadza po płytce paznokci
  • nie tworzy smug
  • posiada wygodny pędzelek
  • szybko wysycha
  • ma dobrą trwałość
  • dobrze się zmywa
  • nie wysusza płytki paznokci
  • nie odbarwia płytki paznokci
  • ma dużą pojemność - 11 ml
  • można go nabyć w przystępnej cenie - 4,99 zł.







Lakier Golden Rose Paris nr 242 zakupiłam w sklepie
http://www.dobrarada.com.pl/
Polecam - szybko, tanio i profesjonalnie :)



Pozdrawiam,
M.

8 komentarzy:

  1. Piękny, wiosenny odcień:) Muszę się za nim rozejrzeć.

    PS Masz ładny kształ paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier ma cudowny kolor. Chyba się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcień przepiękny, szkoda tylko, że potrzeba tylu warstw :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny. Mam chyba 2 lakiery z tej serii i zawsze tyle warstw potrzeba- to je u mnie dyskwalifikuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki piękny kolor, jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutki kolor, mam podobny z Bell

    OdpowiedzUsuń