poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Pastelowy, wiosenny róż od Vipery :)

Cześć!

Jak dziś u Was za oknem? U mnie na szczęście przejaśnienia, słońce wygląda zza chmur i mam nadzieje przegoni je w końcu raz na zawsze. Tęsknię za wiosennym ciepłem :) Ciągle deszcz albo zimny wiatr - dość już tego.

Dziś optymistycznie przychodzę do Was z delikatnym, pastelowym różem z firmy Vipera. Jest to seria Belcanto odcień nr 122.  Od razu jak zobaczyłam go w buteleczce to mnie urzekł :)



Opis producenta:
W kolekcji lakierów do paznokci Belcanto przeważają subtelne odcienie pastelowe. Możemy w niej również odnaleźć szafir, turkus, czerwień, pomarańcz oraz odcienie żółci i zieleni. Precyzyjny pędzelek pomaga w aplikacji lakieru, nie pozostawiając smug na paznokciu. Lakierom towarzyszy trwałość i ekscytujący blask.


Lakier znajduje się w zgrabnej, według mnie bardzo kobiecej, buteleczce o pojemności 11 ml. Seria Belcanto posiada wygodny w użyciu pędzelek - grubość i długość są idealne, dzięki czemu lakier z łatwością rozprowadza się po płytce paznokcia. Konsystencja nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka. 


Do idealnego pokrycia potrzebne jest nałożenie dwóch - trzech warstw. Należy pamiętać, by lakier wstrząsnąć przed użyciem. Jeżeli tego nie zrobimy na naszych paznokciach pojawią się brzydkie smugi. Produkt szybko wysycha. Nie odpryskuje. Po dwóch dniach zaczyna ścierać się na końcówkach ale ogólną trwałość oceniam na bardzo dobrą, bo utrzymuje się do 5 dni. Bardzo łatwo go zmyć. Nie tworzy kolorowych smug na skórkach. Nie odbarwia ani nie wysusza płytki paznokcia.

Cena: 9,99 zł / 11 ml

Jak Wam się podoba?
Ja go uwielbiam! <3

Pozdrawiam,
M.

26 komentarzy:

  1. Jaki on słodki ;)
    Nie spotkałam się z tą marką wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jest piękny! uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam takiego kobiecego, delikatnego odcienia różu :)
    Poszukam Vipery u siebie w mieście bo kolorek mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolorek !!!! zakochałam sie w nim !

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piękny!! chyba sobie taki kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek śliczny! no i jeszcze wytrzymuje 5 dni! super

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba:) Jestem wielką fanką różowych paznokci, a ten róż jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na paznokciach wygląda olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor. Właśnie takiego szukam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest absolutnie PRZEPIĘKNY! O mamo i 5 dni na pazurkach, ideał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, na opalonych letnich rączkach pięknie będzie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękny ten kolor! Na paznokciach wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę ładny, taki delikatny :) Paznokcie spiłowane specjalnie ku takiemu efektowi?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mialam granat z tej serii i strasznie sie ciagnal ;/ wiec hcyba trafilam na jakis stary egzemplarz x DD

    oj tak zapraszam do bardotki a zobaczys zpoprawe ;D warto nawte zeby chociaz sprawdzic czy sie ma okej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest przepiękny! Szkoda, że potrzeba aż 3 warstw do pełnego krycia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobnie, jak komentujące powyżej- również popadam w zachwyt nad kolorkiem :D
    Jeszcze się z takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor jest bardzo nietypowy, piękny!
    pazurki mogłabyś skrócić tak jak masz serdeczny i mały, byłoby ładniej

    OdpowiedzUsuń