środa, 30 kwietnia 2014

Pochwalę się! A co... :)

Witam!

Jakiś czas temu Pani Beata organizowała na swoim blogu wiosenny konkurs, w którym można było wygrać bon na zakupy w sklepie dobrarada. Uśmiechnęło się do mnie szczęście i mogłam wybrać dowolne produkty z witryny - łącznie o wartości 50 zł:) Dodatkowo dostałam jeszcze kilka kosmetycznych niespodzianek :) Oto, co otrzymałam w mojej paczuszce :)


  1. Delia - spray dezodorująco-odświeżający 100 ml
  2. Aceton 100 ml
  3. Marion SPA - mikrodermabrazja silnie złuszczająca (2 saszetki)
  4. Marion - żel peelingujący do ciała palona kawa 100 ml
  5. Delia - tester podkładu  (niespodzianka)
  6. Golden Rose Color Expert nr 22
  7. Golden Rose Rich Color nr 05
  8. Golden Rose Color Expert nr 09
  9. Pomadka Golden Rose Velvet Matte nr 04 (niespodzianka)
  10. Lakier Miss Selene nr 165
  11. Bell - tester błyszczyku glam wear nude nr 03 (niespodzianka)
  12. Bell - tester błyszczyku glam wear nr 030 (niespodzianka)
  13. Bell - tester błyszczyku glam wear nr 035 (niespodzianka)
  14. Bell - tester lip tint nr 2 (niespodzianka)
  15. Bell - royal tester face modeller nr 20 (niespodzianka)
  16. Różowy lakier nieokreślonej firmy nr 108 (niespodzianka)
  17. Paletka Lovely - nude make up kit

Znacie jakiś z powyższych produktów? 
Czy któryś Was zaciekawił?

Recenzje niebawem:)


Pozdrawiam,
M.

26 komentarzy:

  1. Nie znam, ale kusi mnie bardzo silna mikrodemabrazja z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, mam paletkę Lovely, jakość taka średnia, ale do dziennych makijaży i z użyciem bazy pod ciebie jak najbardziej się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka cieni z LOVELY kiedyś mnie kusiła,ale ostatecznie zrezygnowałam z jej zakupu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluję. Ta paletka mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies nie był sam, ale z dwoma chłopcami. Razem jeszcze z dwoma innymi psami ale małymi... Niestety dwójka chłopców nie odciągnie wielkiego psa. Ja się go bardzo boję bo naprawdę jest ogromny i według mnie nie jest łagodny.
      Ech, niestety czasem głupota ludzi jest przerażająca. Boję się myśleć co by było gdyby mi się nie udało ich rozdzielić...

      Usuń
  6. Gratuluję, lakiery robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zaciekawiło mnie ;) i to sporo ;) Śliczne lakiery.
    No i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Wspaniała nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Fajnie wykorzystałaś te 50 zł a i te niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję fajne kosmetyki wybrałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. także gratuluję, sporo tego! :D z doświadczenia wiem, że produkty marki Marion są świetnymi produktami, mam nadzieje, że będą Ci służyć :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie żeś dorwała ten kawowy peeling co ?? :D Mów szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne różności, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta paletka kusiła mnie jakiś czas temu, daj koniecznie znać jak się spisuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzje - zwłaszcza lakiery chciałabym zobaczyć z bliska... a na co Ci aceton?

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa widziałam u Beatki, że się Tobie poszczęściło :)
    Gratuluję kochana! :*
    Zdziwiłabym się, gdybyś na lakiery się nie skusiła, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki! ten lakier Miss selene 165 jest boski;)

    OdpowiedzUsuń