piątek, 25 kwietnia 2014

Ponadczasowa czerwień i czerń.


Hej!

Trochę tu nie zaglądałam ale jakoś czas mi tak szybko mija, doba jest za krótka na wykonanie moich zadań. Jeszcze dopinam wszystko na ostatni guzik na nasze spotkanie blogerek, które odbędzie się już tuż tuż;) Na szczęście niedługo idę na wymarzony tydzień urlopu i poukładam sobie wszystko jak trzeba. Poza tym mam w planach zaczerpnąć promieni słoneczka i w końcu się opalić :) 




Dziś przedstawiam Wam propozycję ponadczasowego czerwono-czarnego manicure. Bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne na moich paznokciach. Tym razem dodałam jeszcze trochę brokatu. Zdobienie jest zwykłe ale bardzo eleganckie. Idealne na wieczorne wyjścia:)




Do zdobienia użyłam:
od lewej:
Golden Rose Rich Color nr 21 - recenzja TU
Miss Selene - nr 166
Miss Sporty - nr 080


Jak Wam się podoba?


Pozdrawiam,
M. 

24 komentarze:

  1. Moniczko pięknie wyglądają u Ciebie te kolory;) całkiem niedawno dodawałaś podobny mani ale ten podoba mi się bardziej ;)
    pozdrawiam i życzę dużooo słoneczka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się czerwone paznokcie:) połączenie z czarnym podoba mi się jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten czarny lakier z Miss Sporty i bardzo go lubię :). Manicure świetny, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze :) Przepieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie czerwieni z czernią :) cudowna ta czerwień GR ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNIE ;ooo jenyyy nie spodziewalabym sie ze takiz wykly czwerwony mani moze mi sie podobac < 33

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwień zawsze będzie w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i to sie niestety tez zdarza.. a na pierwszy rzut oka ciezko jest ocenic co chodzi ludziom po glowie... ale wazne zeby nie tracic wiary w ludzi.. mam nadzieje ze takich jakich opisalas jest niewiele na tym swiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio ciągle myślę o tym spotkaniu! już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony i czarny to moje ulubione kolory na paznokciach :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się połączenie czerni z czerwienią, ale tutaj wygląda to jakoś.. ładnie :D Pewnie przez ten brokat :) Idealny manicure na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie idealne, a ta czerwień brokatowa na czarnym paznokciu urzekła mnie totalnie! :)
    A jakie masz pazurki ładne!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację ! Czerwień zawsze pro ! :) )

    OdpowiedzUsuń
  14. Do tego czerwień na ustach i wygląda się na prawdę SEXY :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne połączenie czerwieni z czernią! Bardzo mi się podoba, ot co :)

    OdpowiedzUsuń