sobota, 12 kwietnia 2014

Subtelne, delikatne zdobienie paznokci.

Cześć!

Niestety pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza... Na dworze jest chłodno, co jakiś czas kropi deszcz. Prognozy też nie są optymistyczne. Gdzie ta nasza piękna ciepła wiosna? Już nie mogę się jej doczekać a Wy?

Dziś przychodzę do Was z subtelnym i delikatnym zdobieniem paznokci. Bardzo lubię kombinować z frenczem i tym razem dodałam trochę brokatu i cyrkonii. Jak Wam się podoba?



Do zdobienia użyłam:

 - Golden Rose sweet color nr 01
- Softer line nr 4
- Rimmel Brit Manicure 433 ivory tower


 oraz cyrkonii Trendy, które otrzymałam na spotkaniu blogerek
w Kazimierzu Dolnym



We wtorek miałam przyjemność ponownie uczestniczyć w seminarium farmaceutów organizowanym przez firmę Pharmaceris. To już chyba moje 5 :) Tym razem spotkanie odbyło się w hotelu Merkury w Lublinie. Wcześniej, jak niektóre z Was pamiętają, miałam okazję zwiedzać Laboratorium Dr Ireny Eris, z którego przywiozłam masę kosmetyków w super hiper cenach:) 
W ramach podziękowania za przybycie otrzymaliśmy dwa kosmetyki. Są nimi krem ochronny z filtrem SPF 30 do twarzy i ciała dla dzieci i niemowląt oraz fluid matujący odcień 02. Z fluidu jestem bardzo zadowolona:) Chciałam go sobie kupić, ponieważ ma nowy skład dzięki czemu dodatkowo ma za zadanie zwężać pory. Zobaczymy jak się sprawdzi:) Muszę się najpierw opalić bo aktualnie używam odcienia 01:)





 Pozdrawiam,
M.

18 komentarzy:

  1. A mi się podoba i to bardzo. Frencz zdecydowanie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko lubię Twoje frencze ;)

    pharmaceris uwielbiam ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja bym chciała mieć takie paznokcie i umieć je tak zrobić... :)))
    Bardzo elegancko to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się twój french, :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię french na paznokciach, niestety samej ciężko mi wychodzi na paznokciach. Osobiście zostawiłabym sam brokat, bez cyrkonii. Mimo to wygląda bardzo ciekawie :).
    Obserwuję ;*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wzorek cudny. Zapraszam na najnowszy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdobienie, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak,to mówią - piękno tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się zdobienie bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi bardzo spodobało się Twoje mani. Kolorowy akcent na jednym paznokciu dodaje uroku całemu mani :)

    OdpowiedzUsuń