środa, 2 kwietnia 2014

Tołpa botanic - ujędrniający sorbet nawilżający.


Witajcie!

Co jakiś czas pojawiają się u mnie posty na temat kosmetyków firmy Tołpa. Bardzo cenię sobie tę markę i uważam, że ich kosmetyki godne są poświęcenia większej uwagi.
Tym razem przedstawię moją opinię na temat ujędrniającego sorbetu nawilżającego - dąb paragwajski z serii botanic.

Co o produkcie mówi producent?
Sorbet ma lekką, przyjemną konsystencję i orzezwiający zapach. Nawilża, ujędrnia i wysmukla ciało. Przywraca spreżystość i witalność. Pozostawia skórę elastyczną i wygładzoną.

Dąb paragwajski. To oczywiście znana wszystkim yerba mate. Pobudzająca, redukująca głód i poprawiająca kondycję fizyczną roślina, której właściwości przydają się również w codziennej pielęgnacji. Zwłaszcza, jeśli zależy nam na redukcji tkanki tłuszczowej.

dąb paragwajski:
- redukuje objętość tkanki tłuszczowej
- nasila metabolizm lipidów
- spowalnia magazynowanie lipidów


Tak:
naturalny kolor
botaniczne składniki aktywne
fizjologiczne pH
konserwanty
opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi

0% :

alergenów
sztucznych barwników
PEG-ów
silikonów
oleju parafinowego
parabenów i donorów formaldehydu


Sorbet znajduje się w stożkowym opakowaniu z otwieranym wieczkiem. Mieści w sobie 200 ml produktu o białej barwie. Polecany jest do skóry wrażliwej i pozbawionej jędrności. Posiada delikatną, kremową konsystencję, która po kontakcie ze skórą staje się lekko wodnista. Idealnie rozprowadza się po ciele. Szybko się wchłania i nie tworzy lepkiej warstwy. Już po pierwszej aplikacji skóra staje się widocznie wygładzona. Ciężko mi stwierdzić czy preparat rzeczywiście wysmukla i ujędrnia - musiałabym chyba zużyć więcej opakowań, by efekt był widoczny. Sorbet ma delikatny, przyjemny dla nosa świeży zapach - nie utrzymuje się on jednak długo na skórze. Produkt jest wydajny, dzięki swojej kremowo-wodnistej konsystencji.


Cena: 27,99zł / 200 ml


Skład: Aqua, Glycerin, Coco-Caprylate, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Sodium Polyacrylate, Sodium PCA, Peat Extract, Xanthan Gum, Betaine, Ilex Paraguariensis Extract, Coffea Arabica Bean Extract, Disodium EDTA, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Chlorphenesin.


Preparat można kupić na stronie producenta pod TYM linkiem.


Znacie ten balsam? Jak się u Was spisał?


Pozdrawiam,
M.

25 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam ale wygląda i nazywa się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie lekkie balsmay :) Mam go ale jesczez nie uzywal;am ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam o tym zapachu żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Tołpy się przymierzam od dłuższego czasu, ale nie bardzo wiem, na co się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serię botanic z czarną różą - magia dla ciała, przyjemność dla nosa i świetny efekt na skórze :)

      Usuń
  5. Fajnie wyglada, ale mam tak dużo mazideł, ze musze sie opanować : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. hehe bo to świetna firma :)

      Usuń
    2. o tak Moniczko;)
      Ja też lubię Topłę.

      Usuń
  7. jak się szybko wchłania to już go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale widzę, że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny jest ten sorbet, chociaż ja z zapachem polubiłam się po jakimś czasie dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam, że ta firma ma dość dobre kosmetyki jednak nie miałam okazji ich jeszcze używać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również bardzo lubię Tołpę :D Ale tego produktu akurat nie znam ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze nic do tej pory z tołpy
    tyle dobrego mnie omija

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam i nigdy nie miałam tej firmy, zwrócę teraz na nią uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam go,nie miałam też nic z tej firmy,ale ten sorbet mnie bardzo zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam inny krem z Tołpy, tego nie ale i tak zaciekawił mnie kolejny. Bo ja wiesz....mam bzika na punkcie kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale ten sorbet jest do ciała a nie typowo do rąk ;)

      Usuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki z TOŁPA - jeszcze nigdy mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. poszukam, bo z chęcią bym sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków Tołpy

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham go ! za zapach, za działanie, za konsystencję! :)

    OdpowiedzUsuń