niedziela, 25 maja 2014

100% olej arganowy od Manufaktury Aptecznej.


Cześć!

W ten piękny, słoneczny dzień opowiem Wam o pozytywnym działaniu oleju arganowego, który otrzymałam dzięki współpracy z Manufakturą Apteczną. Czytałam wiele pozytywnych opinii na jego temat i byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie, dlatego niezwłocznie, kiedy tylko pojawił się w moich zbiorach kosmetycznych, zaczęłam jego wielkie testowanie. A dlaczego wielkie? Ponieważ olej ma szerokie zastosowanie :)

Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.



Opis producenta:

  • Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem. 
  • Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu. 
  • Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą. 
  • Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry. 
  • Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania. 
  • Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom. 

Dlaczego warto wybrać olej arganowy z Manufaktury Aptecznej?
  • Olej 100% naturalny, surowy, bez dodatków zapachowych, konserwujących i barwników. Produkt w butelce jest produktem takim jaki deklaruje producent – tylko 100% olej arganowy, bez domieszek tańszego, lecz bardziej zanieczyszczonego, mniej trwałego i drażniącego skórę oleju arganowego do celów spożywczych!
  • Dzięki najnowocześniejszej technologii oczyszczania pozbawiony intensywnego zapachu bez utraty substancji czynnych! Przez ten zabieg olej nie wymaga sztucznych dodatków korygujących zapach czy wydłużających trwałość!
  • Olej w trakcie oczyszczania niefiltrowany mechanicznie, sączony tylko przez papier w celu oddzielenia stałych zanieczyszczeń!
  • Najlepsza jakość surowca i opakowania potwierdzona badaniami przeprowadzonymi przez renomowane laboratorium. 
  • Produkt LEGALNY i ZAREJESTROWANY jako KOSMETYK.
  • Szklana, ciemna butelka zapobiegającą rozkładowi substancji czynnych pod wpływem światła zapewniającą obojętność chemiczną opakowania względem oleju, tym samym gwarantująca trwałość olejku przez cały okres przydatności do użycia jak i po pierwszym jego otwarciu.
  • Aktualne certyfikaty ECOCERT, USDA Organic i EU Organic farming potwierdzające jakość z najwyższej półki!
  • Produkcja w warunkach aptecznych zapewniająca najwyższą jakość! Olej arganowy wytwarzany jest w warunkach takich jak leki recepturowe.



- - - Moja Opinia - - - 


Olej arganowy znajduje się w bardzo ładnie wyprofilowanej, szklanej, ciemnobrązowej butelce o pojemności 100 ml. Ciemny kolor szkła nie jest przypadkowy - zapobiega on rozkładowi substancji czynnych pod wpływem światła. Opakowanie wyposażone jest w plastikową nakrętkę, która jest zaplombowana. Mamy więc pewność, że nikt wcześniej nie zaglądał do środka. Korek niestety nie jest już tak dobrej jakości. Przy pierwszym zakręcaniu mi pękła, mimo że nie robiłam tego na siłę. Ten drobny "wypadek" nie przeszkadzał mi jednak w użytkowaniu produktu. 

Do preparatu dołączona jest pipeta, dzięki której wydobycie olejku jest banalnie proste. Z łatwością możemy również dobrać dawkę, którą chcemy aktualnie użyć.


Jak sama nazwa wskazuje konsystencja olejku jest oleista. Produkt ma delikatny żółto-transparentny kolor. Posiada słabo wyczuwalny zapach orzeszków. Naprawdę trzeba się "wwąchać", by poczuć jego aromat. Osoby mające  "wrażliwy nos" na pewno będą z niego zadowolone i bez przeszkód mogą go używać.



Preparat stosowałam na paznokcie, włosy, twarz i ciało. Jak się sprawdził?

Stosując olejek arganowy należy pamiętać, że nakładamy go uprzednio zwilżone miejsce docelowe aplikacji produktu.


Paznokcie:
Codziennie przed pójściem spać nakładam na płytki paznokci i skórki dookoła nich niewielką ilość olejku. Już po około tygodniu stosowania zauważyłam, że paznokcie są zdrowsze, mocniejsze, nie łamią się ani nie rozdwajają i co ważne rosną znacznie szybciej! Skórki zaś stały się nawilżone i zakończył się problem z ich nadmiernym przesuszaniem się.


Włosy:
Po umyciu włosów nakładam kilka kropel olejku od połowy włosów aż po ich same końcówki. Po wysuszeniu są wygładzone, nawilżone, lśniące, sypkie. Niweluje puszenie się. Wspomaga także regenerację rozdwojonych i przesuszonych końcówek. Produkt nie obciąża włosów ani nie powoduje ich wcześniejszego przetłuszczania się. Z łatwością go zmywam. 


Twarz i ciało:
Niewielką ilość oleju arganowego łączyłam z kremem do twarzy i balsamem do ciała. Na obu partiach zauważyłam poprawę kondycji mojej skóry. 
Na buzi znacząco zmniejszyła mi się ilość wydzielanego sebum a pory, mam wrażenie, są mniej uwydatnione. Niestety mam problem z wyskakującymi krostami. Kiedy zaczęłam stosować olej, ich ilość zauważalnie zmniejszyła się, a regeneracja trwa krócej! Twarz jest promienna, nawilżona i pełna witalności.
Jako dodatek do balsamów do ciała olej również sprawdza się fantastycznie! Skóra jest jedwabiście miękka i delikatna, a także wygładzona i nawilżona. Efekt ten utrzymuje się przez naprawdę długi czas.


Produkt jest bardzo wydajny. Używam go codziennie a widać tylko niewielki ubytek :)


Olejek arganowy z Manufaktury Aptecznej spełnił w zupełności moje oczekiwania. 
Serdecznie go Wam POLECAM !!! :)


Jeżeli zainteresowała Was moja recenzja i chcecie dowiedzieć się więcej o olejku arganowym z Manufaktury aptecznej zapraszam na ich stronę internetową. Zachęcam również do polubienia fanpage, by być na bieżąco ze wszystkimi informacjami odnośnie produktu.


Cena za 100 ml to około 35 - 39 zł

Zapraszam do zakupu olejku na Ceneo.




Macie jakieś doświadczenia z olejkiem arganowym?
Jak się sprawdził?



Pozdrawiam,
M.

25 komentarzy:

  1. Super,że i u Ciebie się sprawdził, stosuję go i ja .Jestem zadowolona również z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kusi mnie ten olej, kusi. Myślę, że w końcu go kiedyś kupię :).

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie super spisuje się na włosach i paznokciach. Na twarzy jakoś nie specjalnie mi przypasował.
    Masz racje, ten olej ma mnóstwo zastosowań.

    Ja teraz zaczynam przygodę z olejem rycynowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio właśnie szukałam jakiegoś dobrego olejku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na włosach wogóle się nie sprawdził : c puch taki jak po niczym innym : c

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej arganowy jest bardzo wszechstronny co widać po Tobie :). Mam taki stuprocentowy innej firmy i muszę go w końcu rozpocząć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej arganowy - chętnie i ja bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zachęcająca recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek arganowy zrobił się ostatnio bardzo popularny. Ja używam tylko na włosy. Zakupiony w biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu olejki, arganowy jak najbardziej miałam i na pewno skuszę się znów na kolejną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejuję nim końcówki, często nakładam na twarz - świetnie walczy z wypryskami :) I ostatnio odkryłam zbawienny wpływ na paznokcie. Olejek idealny.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię olej arganowy ale nie jest on moim hitem

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm widzę, że ma bardzo wiele zastosowań, nie stosowałam nigdy 100 % oleju arganowego, tylko kosmetyki z jego dodatkiem muszę przyznać, że się sprawdzały. Kto wie może i ja się skuszę na niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam inny olej arganowy, ale też spisywał się dobrze.Jednak zapach.. nie do zniesienia ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie nr 1 w pielęgnacji mojej skłonnej do trądziku cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam go dostać do testów i nie mogę się doczekać,bardzo lubię olej argonowy :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam kiedyś oleju arganowego do olejowania włosów przed myciem, ale mnie nie zachwycił. Teraz robię drugie podejście do niego :) mam nadzieję, że zadowoli mnie jak i Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy i paznokcie uwielbiają olejek arganowy :) Sądziłam ze cena będzie sporo wyższa, a tu prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chetnie bym przetestowala ten slawny olej:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na skórki stosowałam kokosowy i się bardzo NIE sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  21. moja miłośc :) nie raz uratował mi paznokcie, stosowałam go do twarzy bardzo długo i byłam zawsze zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń