czwartek, 29 maja 2014

BERGHOF - balsam na szorstką skórę.


Witajcie!

Dzięki firmie Natko, która zdecydowała się sponsorować spotkanie blogerek w Puławach, miałam okazję przetestować balsam na szorstką skórę - BERGHOF. Wybrałam go z pośród wielu naprawdę ciekawych preparatów.

Niestety mam wrażliwą skórę na stopach i jak tylko nałożę jakieś twardsze buty tworzą mi się zgrubienia. Stosowałam na to różne specyfiki, jednak żaden z nich szału nie robił i musiałam mechanicznie zdzierać stwardniały naskórek. Chociaż ostatnio i to nie pomagało. Dlatego właśnie bardzo chętnie sięgnęłam po nieznany mi dotąd balsam od Natko.

Jesteście ciekawi jak się sprawdził?


Opis producenta:
Balsam na suchą, zrogowaciałą skórę. Skutecznie nawilża i zmiękcza skórę suchą, objętą rogowaceniem.
Zawarta w balsamie gliceryna tworzy na skórze ochronną warstwę, a alantoina działa regenerująco, zmiękcza, powoduje elastyczność i miękkość skóry.
Regularne stosowanie balsamu na okolice łokci, kolan, skórę dłoni i stóp przywróci im gładkości i miękkość.
Balsam zawiera również pantenol, który intensywnie nawilża skórę, wygładza i łagodzi podrażnienia.
Tylko do stosowania zewnętrznego!



- - - - - - - - - - - - - 


Balsam opakowany jest w plastikowe pudełeczko, z odkręcanym wieczkiem, które mieści w sobie 250 ml preparatu. Dodatkowo zabezpieczony jest sreberkiem, które chroni przed niepożądanym otwieraniem przez osoby trzecie. Mamy pewność, że produkt jest świeży i nikt przed nami go nie dotykał w środku. Uważam, że to ogromny plus.


Konsystencja jest delikatna, przypominająca gęste i nie spływające mleczko. Po aplikacji na stopy, kolana, łokcie i dłonie preparat szybko się wchłania. Nie tworzy smug ani się nie klei. Świetnie się rozprowadza. Naprawdę niewielka ilość balsamu starcza na wysmarowanie wyżej wymienionych partii ciała.


Zapach jest bardzo delikatny i lekki, trochę świeży. Mnie przypomina wiosenne aromaty :) 


Na początku zraziłam się ilością parabenów ale mimo wszystko rozpoczęłam testowanie. Preparat stosowałam codziennie wieczorem, jednak kiedy miałam więcej czasu aplikowałam go również rano. I jakie było moje zdziwienie, że po 3 dniach zniknęły mi niedawno nabyte zgrubienia pod stopą! Próbowałam je uprzednio zedrzeć mechanicznie i tarka nie dawała sobie rady. A tu taka niespodzianka... zwykły, niepozorny balsam zdziałał cuda!!!:) Pięty wymagały troszkę więcej regeneracji, jednak po około tygodniu zauważyłam również poprawę w ich stanie - stały się miększe, gładsze i bardziej nawilżone. Odkąd stosuję balsam moje stopy nie wymagają ingerencji i zdzierania tarką.
Preparat stosuję również na łokcie, kolana i dłonie. One również w znacznym stopniu się wygładziły i stały delikatne. Chociaż z tymi partiami większych problemów nie miałam :)

Balsam nie podrażnił ani nie uczulił mojej skóry.



Skład:



Dla mnie jest to produkt, którego działanie określę słowem "WOW" :) Nie sądziłam, że spisze się tak świetnie! Na pewno nie będzie to moje jedyne opakowanie:) Zaczęłam go stosować i na pewno się z nim nie pożegnam :)


Cena: 14,00 zł / 250 ml

Jeżeli jesteście zainteresowani zakupem balsamu, można to zrobić online KLIK :)


Znacie ten balsam?
A może potrzebujecie szybkiej pomocy?


Pozdrawiam,
M.

22 komentarze:

  1. Nie znam tego balsamu ale chętnie wypróbowałabym go na moje stopy i łokcie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj :) Na pewno będziesz zadowolona z efektu :)

      Usuń
  2. Jestem zainteresowana nawet bardzo! Jeśli tak działa na stopy to na prawdę chcę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt,fajna cena. Ja też często mam otarcia na stopach.Może się skuszę :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry produkt, w dobrej cenie :) Nie wykluczone, ze kiedyś wpadnie w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  5. kusi ten balsam, fajne ma działanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio moim hitem jest krem do stop z tsss, ale możliwe ze ten mamie kupie : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Konsystencja świetna i do tego rewelacyjne działanie, czyli spisał się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama używa balsamów tej marki bo podobno są lecznicze.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę koniecznie wypróbować, cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam, ale brzmi kusząco. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, na prawdę super zadziałał! Ma trochę gorszy skłąd od AYURVEDY, ale też działa świetnie! Możliwe, że kiedyś się na niego skusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) U mnie zagościł na stałe :)

      Usuń
  12. Bardzo zachęcająca recenzja:) Myślę, że mi też by się czasem przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba również muszę zakupić sobie balsam tego typu - moje pięty są ostatnio w nie najlepszym stanie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa czy pomógłby mi na łokcie i pięty..

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam problem z piętami i ciekawe, czy coś by mi pomógł :) Wydaje się być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam go wcześniej, nawet o tej firmie nigdy wcześniej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompletnie nie znam tego kosmetyku... ;)

    OdpowiedzUsuń