piątek, 2 maja 2014

Różowy Paesiak ;)

Hej!

Dziś zaprezentuję Wam kolejny lakier, który znalazłam w swoim PAESE box. Tym razem będzie to piękny róż, który bardzo lubię nosić na paznokciach. Należy do serii o przedłużonej trwałości i jest to odcień 347.

Opis producenta:
Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję. Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.



Lakier znajduje się z wygodnej buteleczce o pojemności 9 ml. Posiada idealnie wyprofilowany pędzelek, który ma odpowiednią długość, grubość i wielkość włosia. Dzięki niemu z łatwością dotrzemy do każdego zakamarka paznokcia, nie brudząc przy tym skórek.
 

Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka - śmiem twierdzić idealna;) Jedna warstwa kryje pięknie a dwie to już ideał. Świetnie pokrywa płytkę paznokcia i nie ma żadnych przebłysków! Podczas aplikacji nie tworzy smug. Tak jak pozostałe lakiery z tej serii szybko wysycha i utrzymuje się na paznokciach około 5 dni. Z łatwością się zmywa, nie odbarwia płytki  ani jej nie wysusza.


A tak prezentuje się na paznokciach:



Cena: 15,90 zł / 9 ml


Jak Wam się podoba?


Pozdrawiam,
M.

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wiosenny kolorek, lubię róże ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że na paznokciach wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że na paznokciach wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja je uwielbiam ! :)) mam ten roz i tez mam odicenie brazu i zielenii uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek i zadbane paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się super, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  7. W buteleczce nie zwróciłabym na niego uwagi, ale na paznokciach wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień różowego! Jak ja uwielbiam taki kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, nie przepadam za różowymi lakierami do paznokci ;) A markę Paese znam i lubię ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeju, śliczny jest! :)
    Ależ mi się Twoje pazurki podobają, za każdym razem nie mogę się napatrzeć, widać, że to Twoja pasja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście pięknie wygląda na paznokciach i jeżeli naprawdę utrzymuje się 5 dni to muszę go kupić:)

    OdpowiedzUsuń