wtorek, 20 maja 2014

Dziś zabiorę Was w tropikalne miejsce... :)


Cześć! :)

Jak już napisałam w tytule, dziś planuję Was zabrać w egzotyczną podróż, pełną ciepła i wspaniałych aromatów. Wszystko dzięki wspaniałej firmie APN Cosmetics, która postanowiła zmienić naszą szarą rzeczywistość i zabrać w rajskie klimaty a żeby przyjemność nie kończyła się tak szybko, oferują szeroką gamę produktów z każdej z serii. Możemy wybrać się do Amazonii, Afryki, Indii i na Karaiby. Nasza wycieczka odbędzie się właśnie w to ostatnie, według mnie najcudowniejsze, miejsce :)

Drodzy Czytelnicy, mam przyjemność przedstawić Wam magiczny balsam APN Cosmetics z serii Karaiby, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Puławach. Zapraszam do lektury :)



Co o produkcie mówi nam producent?
Balsam do ciała KARAIBY zawiera wyselekcjonowane składniki m.in. EKSTRAKTY Z OWOCÓW EGZOTYCZNYCH, GRANATU, ACEROLI i PERŁY oraz OLEJ KOKOSOWY, które opóźniają proces starzenia się skóry i ujędrniają. EKSTRAKT Z PERŁY powoduje, że skóra staje się promienna i elastyczna. Balsam idealnie nadaje się do pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry.



Balsam opakowany jest w plastikową, przezroczystą butelkę o pojemności 300 ml. Posiada atomizer, dzięki któremu aplikacja preparatu jest higieniczna i łatwa. Mamy również pewność, że nie nabierzemy go za dużo. 


Preparat ma biały kolor. Konsystencja jest bardzo delikatna, przypomina mi gęściejsze mleczko. Z łatwością rozsmarowujemy go na skórze. Jedno wyciśnięcie wystarcza mi na posmarowanie całej ręki, więc z czystym sumieniem mogę Wam powiedzieć, że jest naprawdę wydajny


Natychmiast po wyciśnięciu balsamu z opakowania ulatnia się cudowny, egzotyczny, słodki zapach, który najchętniej bym zjadła :) Produkt to moja miłość od pierwszego "powąchania". Woń jest magiczna! Przenosi nas myślami w egzotyczne miejsce... Pełne ciepła, palm kokosowych, piasku i morza :) Aromat na ciele utrzymuje się przez długi czas. Kiedy posmaruję się wieczorem, rano jeszcze czuję ten wspaniały zapach. Dobrze nawilża, chociaż z łokciami i kolanami do końca nie daje sobie rady, więc stosuję na nie dodatkowo inne produkty. Po aplikacji zauważyłam, że skóra staje się w dużym stopniu wygładzona, delikatna i promienna.
Balsam szybko wchłania się w skórę. Nie klei się, nie pozostawia tłustej warstwy ani nie powoduje podrażnień.



Skład:


Jeżeli lubicie słodkie, pełne magii balsamy do ciała musicie go wypróbować! :))


Cena: 12,05 zł / 300 ml

Balsam można kupić tutaj.

Jeżeli chcecie na bieżąco śledzić wydarzenia związane z produktami APN Cosmetics, 
zachęcam do odwiedzenia i polubienia ich strony na Facebooku.



Pozdrawiam,
M. 

24 komentarze:

  1. Bardzo chętnie bym go wypróbowała! <3 musi pięknie pachnieć !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wczoraj "byłam" w Amazonii... szkoda tylko, że wannę mam małą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wspominasz podróż do Amazonii? ;)

      Usuń
  3. och, jak ja chętnie zapoznałabym się z tymi balsamami...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niedługo zwiedzę Afrykę xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze względu na zapach chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że mam tyle balsamów, ale na pewno chętnie bym wypróbowała : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jego zakup jak wykończysz swoje zapasy :)

      Usuń
  7. Musi być boski! Chętnie bym go wypróbowała! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety ciężko go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam możesz kupić w sklepie internetowym producenta :)

      Usuń
  9. O, widzę, że i żel pod prysznic mają... może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kokosowy bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, zapach tego balsamu musi być cudowny! Jestem bardzo ciekawa jego działania. Jego cena jest przystępna, więc w przyszłości na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka cena, pojemność i działanie to nie mogę go nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż zachciało się wakacji! :P Plus za pompkę no i jestem mega ciekawa zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam właśnie tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zapachy w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam na niego chęć czasami lubię słodkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  18. Wprost uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Duży plus za pompkę :))
    Ciekawa jestem tego zapachu, czuję, że przypadłby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń