środa, 7 maja 2014

PAESE - cień do powiek.

Cześć!

Jakiś czas temu miałam przyjemność zapoznać się z paletką z PAESE. Jest nią kaszmir trio z matowymi cieniami do powiek. Numer 681
Na samym początku zaznaczę, że najbardziej lubiłam na swoich powiekach odcienie czerni, grafitu i szarości. Rzadziej zaś sięgałam po brązy a o innych kolorach nie było mowy:) Zmieniło się to za sprawą maleńkiego okrągłego pudełeczka kaszmir trio, którego dość stonowana gama kolorystyczna mnie urzekła:)



Opis producenta:
Kaszmir TRIO – to nowa kolekcja cieni do powiek. Matowe, mocno napigmentowane zestawy utrzymane w stonowanych, klasycznych barwach beżów, brązów, popieli, śliwki, łososia, granatu oraz musztardy.
Idealnie dobrane kompozycje kolorystyczne ułatwią wykonanie zarówno delikatnych (dziennych) makijaży jak i intensywniejszych wieczorowych. Cienie przeznaczone są zarówno do stosowania na sucho, jak i na mokro. Kaszmiry świetnie sprawdzają się także w roli kolorowych eye-linerów.
Aby podkreślić unikalność naszych matowych cieni całość kolekcji zamknęliśmy w nowych, eleganckich, białych opakowaniach.



W plastikowym okrągłym opakowaniu, w kolorze białym, znajdują się trzy kolory matowych cieni do powiek. Każdy z nich ma pudrowo-kremową konsystencję, dzięki czemu bardzo dobrze je nakładać i świetnie się rozcierają. Podczas aplikacji nie osypują się, ani nie tworzą plam czy też smug na powiekach. Są mocno napigmentowane, co można zobaczyć poniżej. Bez nałożenia bazy prezentują się pięknie. Intensywny kolor utrzymuje się przez wiele godzin. Nie zbierają się w załamaniach powiek. Nie podrażniają ani nie uczulają skóry w okół oczu. Są łatwe do zmycia przy demakijażu płynem micelarnym.
Przy pomocy tej paletki możemy stworzyć naprawdę piękny makijaż dzienny:)


Cienie nałożone na sucho (bez bazy)

Cena: 22,90 zł / 5g



Na pewno nie będzie to moja jedyna paletka z PAESE :)
Macie jakieś doświadczenie z cieniami tej firmy?


* Chciałam Wam pokazać jakiś makijaż ale nie byłam z niego zadowolona i nie wstawiam ;)


Pozdrawiam,
M.

13 komentarzy:

  1. ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego kosmetyku z tej firmy. Szczególnie podobają mi się te delikatniejsze kolory :). Fajnie, że się nie osypują.

    OdpowiedzUsuń
  3. są fajne, cieni tej firmy nie miałam, ale bardzo lubię ich pomadki

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień najbardziej po lewej średnio przypadł mi do gustu, ale pozostałe dwa są bardzo ładne :) Choć sama wolę bardziej połyskujące cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię matowe cienie :) i widzę, że mają dobrą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, raczej nie moje te kolory. O ile brąz i beż - spoko, o tyle ten pomarańcz odpada całkowicie. Lubię matowe cienie ale nie aż tak bardzo, raczej takie satynowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam cienie PAESE, ale raczej ,,siedzę" w brązach i czerniach. Niemniej, ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem przyjemne ! :) Ja jestem na bakier z cieniami ;D bo po prostu nie umiem się z nimi ładnie obchodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne są te cienie, ja jednak swoje posłałam dalej w świat, bo za rzadko się maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze ich nie używałam, generalnie mi się podobają, choć tego ceglastego troszkę się obawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje ulubione trio na wiosne, mam i używam bardzo często!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń