czwartek, 8 maja 2014

Przeciwzmarszczkowe serum rozświetlające od SORAYA.


Cześć!

Dziś moje drogie pragnę przedstawić Wam pewne serum od firmy Soraya, które przeznaczone ma za zadanie znieść oznaki zmęczenia oraz przeciwdziałać starzeniu się skóry. Tym cudownym specyfikiem jest Memamorphose - przeciwzmarszczkowe serum rozświetlające 3 w 1 na dzień. Cała seria przeznaczona jest dla kobiet w wieku 40+. Jednak usłyszałam od Pani pracującej w owej firmie, że serum to mogą stosować osoby znacznie młodsze, by uzyskać efekt "wow" przed wielkim wyjściem :) Jestem w wieku 25+, moja skóra się starzeje, więc specyfik postanowiłam sprawdzić :) Jak się spisał? Zapraszam do recenzji :)






METAMORPHOSE to innowacyjne kosmetyki odpowiadające na potrzeby cery dojrzałej, szarej i zmęczonej. To nowatorskie podejście do poprawy wyglądu skóry, w którym bardzo ważną rolę odgrywa nie tylko redukcja zmarszczek, ale także poprawa kolorytu cery, dodanie jej promienności i blasku. Kosmetyki te wykorzystują naukową wiedzę o pozytywnym wpływie światła na skórę. Zawierają unikalny składnik - Luminokompleks, który podobnie jak światło, synchronizując geny biorytmu, pomaga komórkom skóry odzyskać ich naturalny cykl dobowy.

Kosmetyki METAMORPHOSE powstały, aby kompleksowo odmładzać wygląd skóry:
  • Redukować zmarszczki
  • Ujednolicać i rozjaśniać koloryt cery
  • Usuwać oznaki zmęczenia i stresu
  • Zmniejszać oznaki starzenia i przywrócić blask idealnej cery!




Przeciwzmarszczkowe serum rozświetlające 3w1 
(rozświetlacz-baza-krem)


Przeciwzmarszczkowe serum rozświetlające 3w1 zaprojektowane zostało, aby natychmiastowo dodawać cerze blasku i sprawiać, aby wyglądała promiennie, świeżo i młodo. Bardzo lekka formuła doskonale nawilża skórę, zapewnia niesamowitą gładkość naskórka, poprawia koloryt cery i daje efekt wypoczętego wyglądu. Serum to kosmetyk multifunkcyjny. Sprawdzi się jako lekki krem na dzień, rozświetlacz na wieczorne wyjście oraz baza pod makijaż.


Składniki aktywne:
  • Luminokompleks - działa na skórę niczym luminoterapia, czyli terapia światłem. Pomaga komórkom skóry odzyskać ich naturalny cykl dobowy, poprzez synchronizację ekspresji genów biorytmu tzw. CLOCK genes. Zapewnia zauważalną poprawę elastyczności, spektakularnie wygładza naskórek, redukuje oznaki starzenia i przywraca blask.
  • Komórki młodości z białej róży - zapewniają skórze ochronę przed negatywnym wpływem środowiska i procesami oksydacji. Usprawniają oddychanie komórkowe oraz eliminację toksyn. Rozjaśniają przebarwienia i rozświetlają cerę, dodając jej blasku.
  • Matrixyl - peptyd najnowszej generacji, który stymuluje syntezę sześciu składników, budujących skórę, w tym kwasu hialuronowego i trzech typów kolagenu. Pobudza procesy rekonstrukcji skóry, przywraca jej spójność, gęstość, jędrność i redukuje zmarszczki.



Serum zapakowane jest w miękką, zgrzewaną na jednym końcu, tubkę o pojemności 30 ml z odkręcanym koreczkiem. Posiada ona przedłużoną końcówkę do aplikacji preparatu. Opakowanie jest bardzo starannie wykonane. Kolorystyka dopasowana jest dla kobiety dojrzałej i eleganckiej


Serum ma delikatną, kremową konsystencję o białym kolorze. Ma bardzo przyjemny zapach, przypominający delikatne perfumy. Nie jest on ani świeży, ani słodki - mogę stwierdzić, że coś pomiędzy. Posiada maleńkie drobinki rozświetlające, których niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciu. Z łatwością rozprowadzamy go po skórze, szybko się wchłania. Preparat pozostawia skórę nawilżoną i promienną przez cały dzień. Idealnie nadaje się pod makijaż - nie roluje się ani nie powoduje przetłuszczenia skóry. Po aplikacji serum cera w mgnieniu oka nabiera blasku, staje się "ożywiona" i pełna energii. Nie podrażnia, ani nie uczula.


Niestety nie jestem w stanie określić jak radzi sobie ze zmarszczkami u kobiet 40+, jednak myślę że Panie będą zadowolone z produktu:) Ja jestem i stosuję go przed wielkimi wyjściami jako baza pod makijaż:) A gdy latem miałam pięknie opaloną twarz, świetnie spisywał się jako rozświetlasz. Dodawał blasku mojej zmęczonej skórze:) 

Drogie Panie - polecam Wam ten specyfik!:)


Cena: ok 24,00 zł / 30 ml


Pozdrawiam,
M.

20 komentarzy:

  1. Nie miałam tego produktu :). Obecnie mam serum z Eveline więc na to się nie skuszę, ale później, kto wie? :D
    Fajnie, że nadaje się pod makijaż. To duży plus :). Może uda się je znaleźć na przecenie :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, tylko ja chyba jeszcze nie mogłabym go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam,ale jestem bardzo ciekawa działania tego SERUM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że się sprawdza :). Ale jeszcze nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie lubię raz w tygodniu zaaplikować serum, żeby podać skórze wszystko, czego jej brakuje. Ale tego serum nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba bym je użyła na kurze łapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I jak- byłaś na lumpach? :D

      Usuń
    2. Aga możesz spróbować ;) Z tego co kojarzę to chyba posiadasz to serum ;)

      Usuń
  7. Akysz zmarszczki :D ... Nie macie szans :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go w zapasach :-) Liczę, że i u mnie się spisze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że się sprawdza, ale jeszcze jestem za młoda na takie produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się ciekawie sprawdzić, szczególnie jako zapobiegacz kurzych łapek itp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż wstyd się przyznać, ale ja jeszcze nigdy nie miałam produktów tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. też go mam ale jeszcze czeka w kolejce :) na razie używam serum z kwasem hialuronowym tej samej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie było cię poznać. Za spotkanie i zaproszenie bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z tym serum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też bardzo polecam to serum ! Uzywam od kilku tygodni i widzę naprawdę świetne efekty ! skóra jest ujędrniona, wygładzona zmarszczki spłycone no i naparawde ładnie rozświetlona! Efekt rewelacyjny, cena również :)

    OdpowiedzUsuń