niedziela, 11 maja 2014

Spotkanie blogerek w Puławach 10.05.2014 - relacja :)


Cześć!

10 maja 2014 roku po raz kolejny odbyło się spotkanie blogerek urodowo-kosmetycznych. Tym razem miało ono miejsce w Puławach. Lokal był "trochę awaryjny"  i luksusów ciężko się tam dopatrywać ale mimo wszystko atmosfera była wesoła i bardzo miła. Dotarcie nie miejsce nie należało do łatwych, jednak kobietom z tak wspaniałą intuicją się udało :) Miałam okazję poznać kilka nieznanych mi dotąd dziewczyn i mam nadzieję, że uda nam się jeszcze nie raz spotkać :)





Na samym początku spotkania miałyśmy okazję gościć przesympatyczną Panią Dagnę z firmy Soraya. Jej osoba nigdy nas nie zawodzi i w miarę możliwości zawsze stara się zjawić i zaprezentować nowości kosmetyczne firmy, w której pracuje.



Najpierw zapoznałyśmy się z preparatami do higieny intymnej Lactissima, które przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców.

Cała linia zawiera 6 produktów:
- ciąża i połóg
- dla aktywnych
- menopauza
- świeżość
- ukojenie
- delikatnoś

Następnie posłuchałyśmy wykładu na temat produktów z serii Body Diet 24, które zaskakują wspaniałymi wynikami osób testujących.

Cała linia zawiera 4 produkty:
- balsam do ciała wyszczuplenie i ujędrnienie
- serum do ciała antycellulit i wyszczuplenie
- serum do ciała zapobiegające rozstępom
- krem do biustu ujędrnianie i modelowanie



Mogłyśmy powąchać powyższe produkty :)





Otrzymałyśmy również wspaniałe prezenty :)






Naszym kolejnym gościem była Pani Barbara z firmy Coloris, która wygłosiła naprawdę wyczerpujący i szczegółowy wykład. Firma ta od niedawna istnieje na polskim rynku i cały czas się rozwija. Jest producentem takich marek jak Laura Conti, Velvetic i Inveo. Laura Conti w swojej ofercie ma bardzo szeroką gamę produktów do pielęgnacji ust, paznokci, dłoni i stóp. Velvetic zaś zaopatruje konsumenta w kremy oraz woski do depilacji, a Inveco pielęgnuje nasze rzęsy. 



Domyślam się, że większości z Was powyższe marki nie są znane dlatego zachęcam do zapoznania się z ich asortymentem :) 






Polecam także zajrzeć do sklepu online :)

Produkty tych marek (aczkolwiek nie wszystkie) możemy spotkać w Rosmannie i Drogerii Natura.


Od Pani Barbary otrzymałyśmy bardzo interesujące produkty do testowania :)
Żeby było ciekawiej, każda znalazła w paczce co innego :)






A żeby było ciekawiej zorganizowane zostało losowanie, w którym czterech szczęśliwców mogło wygrać dodatkowe produkty do testowania, tj. 2 x Inveco serum + tusz do rzęs i 2 x Inveco tusz do rzęs. Znalazłam się w gronie szczęśliwców dzięki Karolinie i będę testowała serum! Jestem bardzo ciekawa efektów ! :)



Zrobiłyśmy wymiankę kosmetyczną :)






Wręczyłam razem z Marzeną prezenty od sponsorów :)



















Pani Dagnie, Pani Barbarze oraz wszystkim dziewczynom bardzo dziękuję za przybycie :) Wykłady i atmosfera były wspaniałe! Mam nadzieję, że będziemy miały okazję się jeszcze spotkać :)



Pozdrawiam,
M.

37 komentarzy:

  1. Super spotkanie, niesamowicie zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia z wąchaniem najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego spotkania :) Może i mi się kiedyś uda na takim być :) Świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję jeszcze raz spotkania;) Zadowolone minki są najlepszą gwarancją świetnie spędzonego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) gratuluję udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,że i ja dotarłam na spotkanie, było super po prostu :)
    Ps. myślę,że wygrałabym konkurs na najgłupszą minkę, gdyby taki był przeprowadzony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę, że udało Ci się do nas dotrzeć:) Dziękuję za prezent dla nas :*
      P.S. Super wyszłaś, nie ma co marudzić:)

      Usuń
    2. Dobrze, dobrze, już nie marudzę ...hehe :)
      Czyli Marzenka się podzieliła prezentem, super / tak miało być/ :)

      Usuń
  7. świetnie spotkanie! :) a ile dobroci do testowania ułaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Było bardzo sympatycznie! Strasznie się cieszę, że mogłam Cię poznać, chociaż szczerze mówiąc miałam wrażenie że znamy się już jakiś czas ;) Jesteś przesympatyczną osobą! :*
    Mam nadzieję, że jeszcze się kiedyś spotkamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Ciebie również było bardzo miło poznać i mam nadzieję, że uda nam się jeszcze spotkać! :)

      Usuń
  9. Hihi i moje skarpetusie są :D
    Dzięki Kochana raz jeszcze za spotkanie, świetną atmosferę i do zobaczenia nieoficjalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tych skarpetusi - też bym chętnie nimi dopieściła swoje stopy:D
      A ja dziękuję za przybycie:) Bierz Łukasza i idziemy do Remizy na pyszną pizze ;)

      Usuń
    2. Ja też się dołączę do zazdrości o skarpetuchy :P Monika było super a ty spisałaś się idealnie :)

      Usuń
    3. Dziękuję Agnieszka, miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  10. fantastyczne są takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe, Pani Dagna obecna jak zawsze :-) Widać, że spotkanie udane :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pozazdrościc takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne spotkanie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze ze było wam tak fajnie! Moje spotkanie za dwa tygodnie niecałe i juz umierAm z nerwów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie Wy wszystkie śliczne! Gratuluję udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna relacja, nigdy jeszcze nie byłam na blogerskim spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani ja, trzeba coś zorganizować :D

      Usuń
  18. ZAZDROSZCZĘ - już dawno nie byłam na takim spotkaniu - musiało być fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za zorganizowanie spotkania i fantastyczną atmosferę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę :) cieszę, się, że spotkanie było udane

    OdpowiedzUsuń
  21. Organizacja na najwyższym poziomie, szacun dla Was Dziewczynki :* Ja bawiłam się świetnie, w takim towarzystwie wszystko smakuje, pasuje i w ogóle - liczę na to, że teraz Ty odwiedzisz nas w Lublinie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Po zdjęciach widać, że spotkanie było udane. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To było udane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno było super! Szkoda, że mnie nie mogło być:(

    OdpowiedzUsuń
  25. podziwiam Panią Dagnę - jest niezmordowana! dotrze w każdy zakątek Polski!

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę, że spotkanie wypadło świetnie :)
    Sporo uczestniczek - zazdroszczę udziału, też chętnie bym się wybrała na takie spotkanko.

    OdpowiedzUsuń
  27. widac ze bylo genialnie ;DD < 33

    OdpowiedzUsuń