czwartek, 15 maja 2014

Spotkanie blogerek w Puławach - część II sponsorzy :)

Cześć!

Recenzja już była, teraz nadszedł czas na wspaniałe upominki od naszych sponsorów. Będzie co testować, ponieważ większość preparatów jest dla mnie nieznana. Czekajcie więc na recenzje, bo naprawdę jest co opisywać :)

Emocje po spotkaniu opadają. Bardzo się cieszę, że wszystko wyszło dobrze, bo przyznam, że miałam "lekki" stres czy wszystko pójdzie jak należy... Teraz wiem, że był bezpodstawny ale chyba mam to we krwi  i tak już musi być zawsze u mnie ;)

Nie przedłużając... Oto upominki, które otrzymałam od wspaniałych sponsorów :)








  












A oto nasi sponsorzy, którym bardzo dziękuję za tak wspaniałe upominki :)





Mój prezent, który wylosowała dla mnie Karolina na loterii przeprowadzonej przez Panią Barbarę z firmy Coloris. Jest nim serum i tusz do rzęs INVECO - jestem strasznie ciekawa jego działania!



A tutaj moje zdobycze z wymianki kosmetycznej:)





Pozdrawiam,
M.

22 komentarze:

  1. ja po tym serum do rzęs już drugi tydzień leczę oczy, najpierw zaczęła mnie strasznie boleć głowa, później dołączyło łzawienie oczu, uczucie piasku w oczach i widziałam mniej wyraźnie, - żałuje że tak długo je stosowałam. Mam nadzieje że Ciebie to ominie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to strasznie paskudnie:( A serum miało być hipoalergiczne...
      Jestem mało podatna na uczulenia i alergie, więc mam nadzieję że nic mi nie będzie ;)

      Usuń
  2. Wow, ile upominków. Super produkty :).

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz będziesz miała rzęsy długie, aż "do nieba" :) Śliczny kolor lakieru z Paese :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby bo ostatnio mi zmarniały ;)

      Usuń
  4. Cudny kolorek z Joko. Pomadka w słoiczku zbira u mnie laury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mnie zauroczył lakier z JOKO.

      Usuń
  5. też mam to serum : ) i aktualnie jes testuje: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też są to mało znane firmy. Equilibrę uwielbiam \. Ciekawe nowości od Soraya. Mam ten płyn , ale jeszcze czeka w kolejce.
    Gratuluję wytrwałości i zaangażowania, bo wiem,że to nie jest takie łatwe. Mam nadzieje,że będzie nam jeszcze dane spotkać się w gronie blogerskim lub na wolnej stopie.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zorganizowanie spotkania nie jestem łatwe i trochę stresu mnie to kosztowało:) Daleko do siebie nie mamy, więc na pewno będzie jeszcze nie jedna okazja by się spotkać :)

      Usuń
  7. ojo ile dobroci.....wszystko chce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy Ty to przetestujesz :D pierwszy kosmetyk kusi, bo widzę kokos :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam testować:) A jak ten kokos pięknie pachnie... :)

      Usuń
  9. ten olej arganowy bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości :) udanego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, jak mi się podoba Twój lakier z Paese! :)
    Faaajne prezenciki dostałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super spotkanie i naparawde fajne upominki ! ja posiadam ten balsam body diet soraya i jestem nim zachwycona,. krem chłodzi skore naparawde czuje ze coś sie dzieje, a skora wygląda lepiej cellulit jest mniej widoczny- polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zel do higieny intymnej Lactissima dla aktywnych to najlepszy żel jaki miałam. Doskonale myje i odświeża, na długo pozostawia subtelny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam na spotkaniu 2 miesiące wcześniej i sponsorzy identyczne rzeczy wysyłali ;)

    OdpowiedzUsuń