piątek, 16 maja 2014

Szaraczek Paesiak nr 48


Cześć!

Na dworze szaro, buro i deszczowo - dlatego myślę, że mój dzisiejszy post będzie adekwatny do pogody. Zaprezentuję Wam szaraczka od PAESE, który również należy do serii o przedłużonej trwałości. 
Jak już zapewne wiecie uwielbiam te lakiery za całokształt! Mam ich jeszcze kilka do zaprezentowania na blogu także jeżeli jesteście zainteresowane pozostałymi odcieniami zachęcam do śledzenia moich wpisów :)


Opis producenta:
Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję. Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.


Lakier znajduje się w zgrabnej buteleczce o pojemności 9 ml. Posiada bardzo dobrze wyprofilowany pędzelek, który ma odpowiednią długość, grubość i wielkość włosia. Dzięki niemu z łatwością dotrzemy do każdego zakamarka paznokcia, nie brudząc przy tym skórek.


Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka. Już po nałożeniu jednej warstwy pięknie kryje a dwie to ideał. Świetnie pokrywa płytkę paznokcia i nie ma żadnych przebłysków. Podczas aplikacji nie tworzy smug. Szybko wysycha i utrzymuje się na paznokciach około 5 dni. Nie odpryskuje. Z łatwością się zmywa, nie odbarwia płytki ani jej nie wysusza. 


A na paznokciach prezentuje się tak:)
Muszę przyznać, że kolor mnie urzekł - jest nietypowy :)

Cena: 15,90 zł / 9 ml


A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam,
M.

15 komentarzy:

  1. przyjemny jest ten kolor, ja mam dwa lakiery tej firmy i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienny kolorek. Super, że nie posiada smug. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że się tak długo utrzymuje :) a kolorek na pazurkach świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :). Ja nie mam żadnego lakieru z tej firmy. Żałuję, że nie zdążyłam kupić boxa :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kolor, wyjściowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor ładny, mam podobny ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie przepadam za szarościami na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nietypowy szaraczek :) jest śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor mega nietypowy fkatycznie ale jest genialny :D strasznie mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w szaraczkach jakoś nie bardzo się czuję, ale jaka trwałość milutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mocna pigmentacja! Śliczny kolorek i jak rewelacyjnie kryje!

    OdpowiedzUsuń