niedziela, 18 maja 2014

WAX - szampon głęboko oczyszczający włosy ciemne.


Cześć!

Dziś zaprezentuję Wam szampon, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Pilomax z okazji spotkania blogerek w Puławach. Jako, że byłam jedną z organizatorek a produkt bardzo mnie ciekawił, testowanie zaczęłam nieco wcześniej niż pozostałe uczestniczki i dziś właśnie przychodzę do Was z recenzją. Przyznam, że nigdy przedtem nie miałam okazji próbować szamponu WAX - dlatego nie mogłam się doczekać jego pierwszego użycia. Szampon głęboko oczyszczający przeznaczony jest do włosów ciemnych i zniszczonych. Nie zawiera parabenów i silikonów. 

W skład serii wchodzi dodatkowo maska i odżywka w sprayu bez spłukiwania.

Pilomax ma swojej ofercie również produkty głęboko oczyszczające przeznaczone do włosów jasnych.


Opis producenta:
WAX szampon przeznaczony jest do mycia włosów i skóry głowy bezpośrednio przed zastosowaniem maski WAX. Usuwa silikony pozostawione przez praparaty pielegnacyjne (szampony i odżywki codziennego użytku) oraz substancje chemiczne z pianek, lakierów i innych środków stylizujących. Otwiera łuski włosa umożliwiając masce głeboką penetrację i wnikcięcie składnikom odżywczym maski w głąb włosa. Z wyników badań aplikacyjnych wynika, że ponad połowa badanych kobiet uważa, że szampon oczyszczajacy WAX ma lepsze właściwości niż inne tego typu produkty stosowane wcześniej. 



Szampon znajduje  się w plastikowej butelce, z otwieranym "na klik" wieczkiem, o pojemności 200 ml. Posiada półpłynną, żelową konsystencję. W opakowaniu kolor szamponu jest zielony, natomiast po wyciśnięciu jest on raczej transparentny i lekko perłowy. Ma specyficzny, przyjemny dla nosa, świeży zapach, który kojarzy mi się z wiosną i zielenią. 


Niewielką ilość preparatu (około 1/2 łyżki) należy nanieść na zwilżone włosy i delikatnie a za razem dokładnie wmasować w skórę głowy i włosy. Szampon bardzo ładnie się pieni i idealnie zmywa wszystkie zanieczyszczenia z włosów. Codziennie używam lakieru i naprawdę świetnie radzi sobie z jego zmyciem. Często inne szampony nie radziły sobie z tym.


Z łatwością się spłukuje. Nie obciąża ani nie plącze włosów. Nie powoduje również podrażnień, łupieżu ani swędzenia skóry. Po wysuszeniu włosy są odżywione, błyszczące i pełne blasku. Mam wrażenie, że dłużej utrzymują świeżość. Nadaje się do częstego stosowania. Jest wydajny.
Według producenta produkt przeznaczony jest do stosowania przed maskami, jednak uważam, że sam również sprawdza się fantastycznie.

Szampon jest przebadany dermatologicznie. Jest bezpieczny dla wrażliwej skóry głowy. Nie ma w swoim składzie parabenów ani SLS.


Skład:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycol Stearate, Panthenol (Pro Vitramin B5), Polyquaternium 7, Glycerin, Disodium EDTA, Citric Acid, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropianol,Benzyl Salicylate,CI 19140, CI 42090.


Jeżeli ktoś potrzebuje łagodzącego szamponu, który oczyści włosy ten produkt będzie dla niego idealny:)
Polecam!!!


Cena: 21,80 zł / 200 ml

a można go kupić tutaj :)



Znacie? Lubicie?


Pozdrawiam,
M.

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w notce, szampon do włosów jasnych jest również dostępny :)

      Usuń
  2. Chętnie wypróbowałabym ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon bardzo fajny, mocno oczyszcza, ale ładnie pachnie ;) przynajmniej ten do blond włosów!:D
    Gorzej z maską :< miałam pierwsze podejście i nie było zbyt udane :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampon tej marki, ale nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy szamponu z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mocno oczyszcza, to już stwierdziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szampon to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swój już użyłam dwa razy i powoli zaczynam mieć o nim jakieś zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym go wypróbowała bo w tej chwili potrzebuję takiego szamponu :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja słyszałam wiele dobrego o odżywkach, myślę, że szampon też warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie ma SLS skoro na drugim miejscu juz jest? A czy to SLS czy sles to nie ma różnicy.. Chociaż dobrze ze zmywa : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na składzie się zupełnie nie znam, ufam i przekazuje to, co napisał na ten temat producent :)

      Usuń
  12. uwielbiam ich maski, szamponu jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskę znam, ale z szamponem z chęcią się zapoznam jak trochę wykończę zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam go z wcześniejszej współpracy i uważam również, że jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam serii WAX , ale z przygody z ich innym szamponem wyniosłam tylko straty. Poplątane i tępe włosy i łupież. Seria WAX jest chyba delikatniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Owej marki miałam tylko odżywkę i maskę do włosów. Pierwszy produkt w ogóle się u mnie nie sprawdził, za to drugi dobrze wygładzał włosy i ułatwiał ich rozczesywanie ;)

    Szamponu nie miałam, choć może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również już go używam i podoba mi się zarówno działanie, jak i super zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym móc przetestować ten szampon na sobie - ciekawa jestem jakby sobie poradził z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego szamponu, kiedyś miałam ale maskę do włosów ciemnych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jednak ma drażniący składnik myjący na drugim miejscu... no ale skoro to szampon głęboko oczyszczający więc niech będzie;) Najwazniejsze, że się sprawdza! Bo nie wszystkie niestety domywają, nawet te z sls:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam, ale widząc w opinii 'nie plącze włosów' już go kocham. po tym co dzisiaj przeżyłam z nowym szamponem wezmę wszystko co nie plącze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Pilomax jeszcze nic nie miałam, ale zazwyczaj czytam o ich kosmetykach pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już jestem ciekawa jak u mnie się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze swojego nie otwarłam, ale niebawem wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam WAX-a, maski sprawdzają się u mnie niesamowicie dobrze, a to co w nich kocham to efekt sypkich włosów i własnie tak jak piszesz oczyszczonych, jeśli o tmy pisałas to przepraszam przeoczenie ale wydaje mi się ,że nie... Czy nadaje się on równiez do wlosów z natury jasnych blond ale malowanych od x lat na ciemne ?;)

    OdpowiedzUsuń